|
|||
|
|||
ook nog present lees nog wel vaak de leukere topics bij, posten niet veel.
zal binnenkort eens een nieuw topic van het project aanmaken.
|
||||
|
||||
Ik kijk hier ook nog dagelijks.
Blijft leuk en leerzaam hier.
|
||||
|
||||
Quote:
Héhé |
|
||||
|
||||
Check!
|
|
||||
|
||||
Check! Sinds 16-12-2003... we worden oud.hahaha
Ik kijk zo af en toe nog. Rij nog wel in een Golf 2 GTD! |
|
||||
|
||||
Ik ook sinds die tijd en kijk bijna elke dag hier uit gewoonte en interesse
|
||||
|
||||
Vroeger, toen je minimaal 2 keer per avond hier keek en er dan 300+ nieuwe reacties waren
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
|
||||
Aangemeld in 2004 maar las al langer mee, ben niet zo'n poster maar lees en kijk graag
|
||||
|
||||
Quote:
Toen had je het nog niet zo druk met whatsapp enzo
|
||||
|
||||
...Waar blijven die ouwe poep "project" up-dates?
|
||||
|
||||
pfff... dat is lang!
|
||||
|
||||
Ruim 4 jaar geleden helaas afscheid moeten nemen van mijn laatst mk1.
Maar hier wel altijd blijven plakken en sinds deze week weer een oud hok voor de deur.
|
||||
|
||||
Mijn ouwe poep blijft maar in de garage staan oud te worden ☹️
De handjes kriebelen wel maar je moet keuzes maken in het leven. Heb nu 2 kleine mannetjes in huis van 2.5 en 1 jaar waar ik mijn handen vol aan heb. Ik weet dat de tijd langzaam weer zal komen dat ik weer kan sleutelen in de garage. Het leven laat zich nooit helemaal bepalen hoe het loopt. Er gebeuren dingen waardoor alles heel anders loopt dan je had gedacht. Dat is niet erg, maak je niet druk en laat dingen ook een beetje los. Vorig jaar zijn wij verhuisd, verbouwd, voor de 2e keer ouder geworden en alles bij elkaar heeft het een flinke impact gehad terwijl je soms denkt de hele wereld aan te kunnen. Nu ruim een jaar verder genieten we met zn 4en van onze vakantie in Spanje met onze camper, lekker relaxed, stressen kan altijd nog 😉
|
||||
|
||||
Haha, dat ken ik. Ik heb er inmiddels 4
Daardoor heel erg weinig tijd over.
|
||||
|
||||
Hahaha...hier is de eerste onderweg !! Als ik het zo lees ben ik blij dat er geen "lopende projecten" in de schuur staan
Ik probeer me een beetje voor te bereiden op de impact..
|
||||
|
||||
Check
|
||||
|
||||
Quote:
Van harte gefeliciteerd! Mijn lopend project was goed onderweg (dacht ik) voor mijn dochter werd geboren. In februari word ze 6 jaar, en het project is nog steeds lopende
|
||||
|
||||
Quote:
Maar je bent hier nog altijd welkom als je weer een shotje VW nodig hebt Matheo. Tegen de tijd dat ze 16 is zul je vast wat meer tijd krijgen om weer wat te sleutelen
|
||||
|
||||
Quote:
Alleen zullen de onderdelenprijzen dan wel door het geluid zijn gegaan, hehehe.