|
|||
|
|||
Waar in onderhoud
Hallo!
Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een nette Golf uit 2002 met weinig km. En hij is altijd bij de dealer in onderhoud geweest, wat ik dus graag zou willen houden. Weet iemand hier waar een betrouwbare maar ook goede garage zit die voornamelijk VW doet. Ik ben woonachtig in Drachten (Friesland) PS: van den brug drachten uitgesloten. Slechte ervaring met dit bedrijf! Last edited by rikdevegt : 18-02-2013 at 19:22. |
|
|||
|
|||
Vergeten te vermelden, van den brug drachten enzo uitgesloten. Slechte ervaringen mee.
|
|
|||
|
|||
Garage van der Werff in Wirdum(friesland) gespecialiceerd in volkswagen
|
|
|||
|
|||
Heb je daar ervaring mee Bramvw?
|
|
|||
|
|||
Ik heb er zelf 14 jaar gewerkt(zoon heeft nu het bedrijf, ik werkte bij zijn vader), ben nou al weer 12 jaar ergens anders.
Maar is een goed bedrijf, hebben al jaren veel vaste klanten. |
|
|||
|
|||
Oke dat klinkt wel positief indd. Waar ben jij nu in dienst dan als ik vragen mag? En anders nog suggesties?
|
|
|||
|
|||
Dat mag je vragen, maar dat is hier niet van belang.
Andere suggestie=garage boekema ureterp(doet ook veel vw),schaap/bron joure(veel vw). beide hebben ook een sloperij erbij, is altijd handig voor eventuele gebruikte onderdelen. |
|
|||
|
|||
Oke, bedankt voor alle suggesties en aanbevelingen. Zoek toch echter nog een dealer/garage waarbij me onderhoud boekje op schema blijft.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Mijn oom 'had' daar zijn auto in onderhoud en is tot 2x toe teveel olie bijgevuld wat geen goede gevolgen had voor de auto, lijkt me een simpele handeling. En ik heb daar stage gelopen en weet hoe ze daar te werk gaan wat mij niet aantrekt. |
|
|||
|
|||
Quote:
Uhm een jaar of 2 a 3 terug met het voorgeval van me oom. En heb wel meerdere verontrustende dingen gehoord. En dat risico loop ik dan liever niet. Maar je bent het er niet mee eens maak ik hier uit op? |
|
|||
|
|||
Oke, maar dat wil niet zeggen dat het ook goed is haha.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind 2 van zulke ervaringen eerlijk gezegd niet genoeg om een compleet bedrijf af te schrijven...het blijft mensenwerk... Hoe je er mee omgaat als bedrijf, da's belangrijk...
|