![]() |
|
|||
|
|||
![]() johan,
woow dat ziet er heel goed uit ![]() ga zo door! gr bas |
|
|||
|
|||
![]() Staat m heel goed
![]()
|
||||
|
||||
![]() Bedankt jongens
![]() Eindelijk was mijn stoelbekleding bij ccb binnen! Na de nodige bakjes koffie en tips hoe je het beste een stoel kan bekleden zijn we weer huiswaards gekeert om gelijk aan de slag te gaan met de stoelen. Als eerste ben ik maar begonnen met de rugleuning, de nieuwe vulling met een laagje folie er om Vervolgens de hoes voor driekwart omkeren en er om schuiven, voorzichtig de gaten knippen voor de hooftsteun en dan de rest er omtrekken toen dit allemaal strak zat ben ik begonnen met de hooftsteun wat eigenlijk het zelfde werkt als de rugleuning Bij het zitting heb ik er een extra stuk schuim onder gedaan om het leer wat strakker te krijgen Daarna de nieuwe vulling er over met weer een laagje folie leer mooi strak trekken en klaar ![]() Inmiddels heb ik de beide voorstoelen klaar en naar mijn idee aardig geslaagt ![]() Deze week ga ik verder met de bank en de hoedenplank, foto's volgen! ![]() Johan. |
|
|||
|
|||
![]() mooi werk johan
![]() |
|
|||
|
|||
![]() X2!!
|
||||
|
||||
![]() Bedankt jongens!
Bekleding is inmiddels helemaal klaar en zit al in de auto, ik kan alleen nog geen foto's maken omdat er op dit moment een hottub project voor de garagedeur staat Zodra dat op zijn plek is zal ik wat foto's maken.. Johan. |
|
||||
|
||||
![]() Hier zijn ze dan, de foto's
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat een prachtig interieur weer!
Heel mooi opgeknapt, daar ben je vast trots op. Leuk topic om te volgen, keep it up . |
|
|||
|
|||
![]() Goed gelukt dat interieur zo te zien!
|
||||
|
||||
![]() Mooi interieur hoor!
|
|||
|
|||
![]() Mooie reportage en 't ziet er perfect uit.
Ben zelf ook met m'n Karmann Ghia uit 65 bezig. Kan je me zeggen welk interieur en deurpanelen je besteld hebt (kleur, type en merk). En of je er tevreden mee bent ? |
|
|||
|
|||
![]() Prachtig Johan!
@karmannghia: Als je wil heb ik ook nog een adresje voor je mbt je bekleding en deurpanelen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Johan, ziet er weer goed uit
![]() kan je een foto van de kofferbak maken ben wel benieuwd hoe je de vorm in de bekleding heb gekregen van de wielranden?! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt Karmannghia ![]() Stoelbekleding en deurpanelen zijn allemaal van TMI en in de kleur "off white 015" met basket weave in het midden. Opzich ben ik er aardig tevreden over, wel heb ik extra vulling onder het zitvlak gedaan om het wat een strakker uiterlijk te geven en vergeet niet extra leer te bestellen voor de hoedenplank en de zijkanten en achterkant van het bankje Wil je het zelf gaan bekleden? of ga je het laten doen? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt kerel! ![]() Quote:
Thanks Bas ![]() Johan. |
|
||||
|
||||
![]() Na lange stilte is het nu tijd voor een grote update
![]() De karmann heeft een dinitrol behandeling gehad eerste foto is de voorste wielkast, de ronde vorm is de koplamp-pot De tweede is van de bodemplaat.. (foto's zijn snel gemaakt met een mobieltje) ![]() ![]() Deze nos blaupunkt autoradio type wolfsburg uit 1970 maakte bij het testen sluiting wat eerst wel een schrik was ![]() Omdat ik toch nog een vrij groot stuk leer van de bekleding overhad, hebben we de kinderstoel voor mijn zoon ook maar gelijk mee bekleed.. Het dakrekje is inmiddels ook klaar, ik heb bij verschillende firma's gevraagt of ze ook de klemmen los konden leveren maar helaas...nu kwam ik bij toeval een vrouw tegen die een orgineel vw dakrek op haar kever had en heb haar het probleem uitgelegt en gevraagt of ze het erg vond als ik een keer langs mocht komen om van die klemmen foto's te maken en het een en ander op te meten wat ze gelukkig geen probleem vond ![]() ![]() Vandaag was de grote dag !! afspraak om 7:45 uur bij het RDW Gister alles al klaar gezet voor vertrek, auto op de kar laatste puntjes nog even controleren, papieren klaar leggen nog zenuwachtig rondjes lopen door huis en maar vroeg naar bed met het gevolg dat ik vandaag twee uren voor de wekker al aan de koffie zat ![]() De karmann mocht gelukkig vrij vroeg al naar binnen om een beetje warm te worden waarbij de karmann veel bekijks trok en zowat iedereen even stiekem in de karmann gluurde Gelukkig slaagde de karmann met vlag en wimpel en met de complimenten van de keurmeester stonden we na een uur weer buiten!! Nu is het wachten op het kenteken en dan kan ik de platen laten maken en de karmann laten taxeren voor de verzekering. En dan eindelijk rijden met dat ding! ![]() Groet Johan. Last edited by lowghia : 06-04-2012 at 21:33. |
|
||||
|
||||
![]() Netjes!
Weer een mooie ghia de weg op!
|
|||
|
|||
![]() Dank voor je reactie voor de kleuren en merk interieur.
Heb je ook je hemeltje in deze kleur laten doen, lijkt me namelijk mooi om dat dan ook in exact hetzelfde tintje te hebben. Alles via CCB besteld of zelf rechtstreeks bij TMI ? Je hebt er mooi werk van gemaakt, petje af ! |
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd.. Kenteken blijft toch de kers op de taart.
|
||||
|
||||
![]() Bedankt jongens!
Quote:
Het hemeltje is standaard wit dus witter dan de bekleding... meschien dat het wel kan hoor dat weet ik niet maar dan zal je de zonnekleppen ook moeten laten bekleden wil je alles één kleur hebben die zijn immers de zelfde kleur als het standaard witte hemeltje... Gewoon even contact opnemen met ccb hun kunnen je er wel meer over vertellen denk ik ![]() Johan. |