![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vind deze laatste pagina over aerodynamica erg interesant.
Is er nog iemand wijzer geworden? Of een slimme oplossing(en) gevonden? Is werken met ducting slangen niet wat? En dan ook weer afvoeren daarmee, eventueel met pc cpu koelventilatoren erin? Kan je via je modderschermen je hitte kwijt of via je zijschermen. Ben benieuwd.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb eventueel nog wel wat boeken over auto / raceauto aerodynamica.
Zelfs een paar als PDF, die staan helaas wel op m'n andere computer. Misschien kan ik ze binnenkort ergens uploaden ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zou ook s een ander plekje voor je camera zoeken... je spiegel zit midden in het beeld ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
|
|||
|
|||
![]() Mooi filmpje, het begint meteen te jeuken om m'n golf 1 klaar te maken voor dit werk!
Hou je de rondetijden ook bij? Gr. Cees |
|
||||
|
||||
![]() Klopt idd van die spiegel, alleen op deze positie waren de buitenspiegel, teller en mijn reactie via de binnenspiegel te zien.
Ik heb laatst een rondetijd geklokt via bovenstaande filmpje van 2:16. Dat was volgens mij een redelijk snelle ronde waarbij niemand voor me zat die niet door reed. ![]() Even de tussenstand;
|
||||
|
||||
![]() De bouw van de kooi is gestart. Gaat nog wel wat tijd in zitten
![]()
|
|||
|
|||
![]() Goed bezig!!!!
|
||||
|
||||
![]() Even de Golf na 'n maand weer uit de rommel tevoorschijn getoverd en het deel van de kooi bij de B-stijlen gemonteerd. Deze zit nog niet vast op de vloer, maar al wel gefixeerd op de stijlen. Het deel dat van voren komt moet er ook nog aan gemaakt worden, maar het grote pas en meetwerk is gedaan
![]() En gisteren met behulp van 'n goeie vriend het dashboard weer pas gemaakt.
|
||||
|
||||
![]() Mooi werk!
|
|
||||
|
||||
![]() Paar weken geleden het kruis gemaakt;
Afgelopen week de dwarsbalk achter de stoelen gemaakt, en toen was het gas op ![]() Toen maar verder gegaan met het verwijderen van isolatiemateriaal achter het dashboard, of in ieder geval waar het dashboard hoort te zitten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat gaat netjes worden
![]() Ik zou de schakeltoren nog in de auto monteren als ik jouw was ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lekker bezig hier!
|
||||
|
||||
![]() De originele schakeltoren zit er nog steeds in, ben wel bezig met zo'n schakeltoren van Dub-detail idd
![]()
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen weken flink gas kunnen geven. Rolkooi is klaar, dashboard en stoelen zitten er weer in. De deuren moeten nog ff netjes gemaakt worden (alu plaat erin maken) en het bestelde lexaanglas dat over 1,5 week binnen komt moet erin gelijmt worden.
![]() Ow ja, en de spoiler was hier volgens mij ook nog niet gepost ![]() Vanmiddag nog even een set 3C wielen onder de Transporter geschroefd. Maakt er ineens een hele andere bus van (iets met vlag en modderschuit ![]() Bij de T4 moeten de distributieriemen, riemen, geleiderollen en gloeistiften nog vervangen worden en de verstuivers testen/reviseren. Nog ff doorwerken dus ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lekker bezig Gijs!
|
|
||||
|
||||
![]() Nice!
Die spoiler ook man. Heb zelf ook een spoiler die ik alleen wil monteren met trackdays, ben erg benieuwd naar het resultaat hiervan. Nog even een vraagje over de kooi. Hieronder de foto: Heb je die steun gewoon gelast met de voorruit erin? Ik durfde dit niet aan omdat ik bang was dat de voorruit zou springen door de plaatselijke hitte ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jep, dat gaat prima! Je zit er best een stuk vandaan, en je hoeft ook niet ineens door te lassen hè. Stukje voor stukje en even af laten koelen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Gespot door vw roadwarrior;
![]() Met hemelvaart voor 't eerst weer gereden op Circuit Assen. De achterremmen zijn nog niet goed, nog even aandacht aan besteden. ![]() Lexaan ramen en rolkooi zijn iig klaar, auto is een stuk stugger, maar helt nog wel veel over. Toch maar eens aan een goed setje schokbrekers gaan denken. Zit nu Intrax onder, ook niet slecht maar is niet in hardheid verstelbaar.
|
|||
|
|||
![]() Stijvere stabilisatiestangen misschien?
|