Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Passat
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 01-12-2015, 14:50
Smol Smol is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2015
Posts: 1
Default Passat B1 (1977) versnellingsbak

Hallo iedereen,

ik ben sinds een jaar eigenaar van een Passat GLS B1 uit 1977. Heel leuke wagen om mee te rijden.
Nu is de verbindingsstang tussen de versnellingspook en de versnellingsbak over gegaan. En de plaats waar de stang vastzit aan de onderkant van de pook is ook stuk.
Weet iemand waar je deze onderdelen nog kan bestellen? Of heeft iemand dit liggen om te verkopen?

Er is ook een radiatorslang met een scheurtje in. Is er een website ofzo waar je onderdelen specifiek voor de B1 kan kopen? Alles lijkt moeilijk te vinden..

Bedankt!
Nick
Reply With Quote
  #2  
Old 03-12-2015, 22:08
Marijn32b Marijn32b is offline
Forum Regular
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 136
Default

Quote:
Originally Posted by Smol
Hallo iedereen,

ik ben sinds een jaar eigenaar van een Passat GLS B1 uit 1977. Heel leuke wagen om mee te rijden.
Nu is de verbindingsstang tussen de versnellingspook en de versnellingsbak over gegaan. En de plaats waar de stang vastzit aan de onderkant van de pook is ook stuk.
Weet iemand waar je deze onderdelen nog kan bestellen? Of heeft iemand dit liggen om te verkopen?

Er is ook een radiatorslang met een scheurtje in. Is er een website ofzo waar je onderdelen specifiek voor de B1 kan kopen? Alles lijkt moeilijk te vinden..

Bedankt!
Nick


Ha Nick,

Kan me voorstellen dat een en ander uitwisselbaar is met typ 32b? Als zo'n stangengebeuren niet overzetbaar is van 32b, dan past misschien de complete bak + stangengebeuren wel. Maar er zijn vast anderen die dat nog wat beter weten.

Weet niet of je dit al had gezien:

http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...previousPage=lr

Uit welke regio kom je?
Reply With Quote
  #3  
Old 09-12-2015, 21:27
Zollie's Avatar
Zollie Zollie is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,917
Default

die veerstang die onder je bak hangt? Ja als die los zit schakel je nergens meer heen

Waarschijnlijk een 4-bak... Ik heb dat niet meer helaas, maar moet nog wel te vinden zijn op marktplaats.

Bij mij schoten die dingen ook wel eens los, uit t rubbertje. Vaak was terug erop duwen gewoon de oplossing. Heb je een foto van wat precies stuk/los is? Ik kan me niet voorstellen dat dat echt helemaal stuk is
__________________
1988 T3 Hoogdak postbus -> westfalia
2005 Prius
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 06:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum