Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Vento MK III
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 27-04-2014, 18:09
DelanoLol's Avatar
DelanoLol DelanoLol is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Sep 2013
Posts: 50
Default Interieur verlichting golf 3 werkt niet meer

Beste Forum,

Ik ben vorig weekend begonnen met het inbouwen van rode ledjes als interieur verlichting.
Was het standaard groene een beetje zat.
Vorige week liep het niet voorspoedig, en hebben we maar 1 Schakelaar afgekregen, De gene van de Achterruit verwarming, Deze werkte perfect.

Nu dit weekend weer veder gegaan, en alles schakelaars afgekregen, en ook het kachelpaneel.
Nu is alles weer mooi terug gemonteerd, maar geen enkele schakelaar brand nu ?!
Ook de achterruit verwarming brand niet meer, hij werkt zelfs niet eens meer als je het indrukt.
De hemel verlichting etc werkt wel gewoon naar behoren.

Hier kleine opsomming wat ik al heb geprobeerd :

Nieuwe Zekeringen
Lichtschakelaar omgewisseld, met die van een andere golf 3.
Teller unit omgewisseld

Tot nu toe alles zonder succes, het kachelpaneel krijgt wel een stroompje want als ik het licht aanzet, zie je 1 ledje, een hele kleine flikkering geven.

Weet niet of het er mee te maken heeft, maar mijn achterruiterij verlichting is er ook mee opgehouden, allebei de bolletjes heel, en ook hier is de zekering nog gewoon goed.

forum ik ben heel erg benieuwd naar uw deskundigheid, en ben erg benieuwd of iemand hier een oplossing kan bedenken, want ik kom er zelf niet uit op dit moment
Reply With Quote
  #2  
Old 28-04-2014, 08:56
BrIIaAN BrIIaAN is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 107
Default

Je hoort wel eens dat het contactblokje in je contactslot kapot is, dat verklaard vaker dit soort storingen. Als het dat niet is zul je moeten gaan kijken of je met loshalen geen draad beschadigd hebt ofzo.
__________________
born to brain
Reply With Quote
  #3  
Old 28-04-2014, 19:55
DelanoLol's Avatar
DelanoLol DelanoLol is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Sep 2013
Posts: 50
Default

Heb een probleem alvast gevonden, als ik de passagiers raam schakelaar los koppel, doet de rest het, Behalve het kachelpaneel.
die 2 zullen dus een + en - verhaal zijn.

Maar verklaart nog steeds niet waarom mijn achterruitrij verlichting het niet meer doet
Reply With Quote
  #4  
Old 29-04-2014, 23:47
ronnieg60 ronnieg60 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Apr 2014
Posts: 75
Default

zijn de bolletjes ook nog wit of zijn ze zwart.. massa wel goed aangesloten overal? zitten de ledjes wel goed aangesloten? die hebben wel een plus en min namelijk tot tegenstelling van een normaal lampje..
Reply With Quote
  #5  
Old 30-04-2014, 08:07
DelanoLol's Avatar
DelanoLol DelanoLol is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Sep 2013
Posts: 50
Default

Ledjes zijn nog gewoon heel, het probleem zit hem denk ik in de + en - van het rechter raam schakelaar, en hetzelfde probleem zit er waarschijnlijk in het kachelpaneel.
Van het weekend weer veder met solderen, hopelijk is alles dan opgelost!

Achteruitrij lichten, is misschien de schakelaar op de bak, van de week even een nieuwe van bestellen.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 16:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum