![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zijn geen mangels
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bestaat gewoon hoor.. Ik weet alleen niet hoeveel er officieel door VWM gebouwd zijn ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Er zijn 12 stuks Van de VWM 16vg60 Golf Rallye gebouwd/gemaakt,er is trouwens nog een leuk Filmpje van MET geluid,heeeeeerlijk
![]() ![]() Last edited by Geditionone : 22-01-2011 at 14:23. |
|
||||
|
||||
![]() Clean! Mooie motorruimte zo, super netjes!
|
||||
|
||||
![]() Lijkt wel splintertje nieuw!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() @ Boss :
![]()
|
|||
|
|||
![]() Hey,
Zeker een nette motorruimte van de golf hierboven maar clean ![]() Clean is bij mij iets anders maar goed is wel een nette golf. En die rallye met een 16vg60 origineel die is wel wat waard gok ik ![]() Kom maar weer op met die foto's genoeg gelul. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jup...deze motorruimte is niet clean..maar gewoon schoon op z`n Nederlands ![]() Maar idd een mooi ding om te zien zo.
|
||||
|
||||
![]() Clean als in netjes, mooi afwerkt, mooi in kleur, strak, origineel ... geen poespas
![]()
|
||||
|
||||
![]() We moeten gewoon meer strijden (zoals in Duitsland) voor meer taalbehoud en tegen de verengelsing van onze woordenschat.
![]() ![]() En nu back on topic. Shit AAAAARRRRGGGGHHHH !!! Moest Kak zijn en nu terug naar het onderwerp. 't is moeilijker dan je denkt.... ;-) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tjeeses wat een gaaf ding! Helemaal goed zo... |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|