Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 01-01-2025, 17:18
Bugride Bugride is offline
Forum Newbee

Default Ervaring aftermarket nieuw sloten set

Hallo,

Ik zoek voor onze golf 1 met 4 verschillende sleutels voor elke portier en slot een andere een sleutel en slot set zodat we maar met een sleutel alles kunnen openen,
Nu zie ik dat je voor 40 euro volledige nieuwe slotcilinders hebt deze zijn voor de golf 2 maar oassen behalve achterklep op de golf 1, die achterklep maakt mij niet veel uit.
Maar als ik de sleutels bekijk op de afbeeldingen lijkt het mij wat prul en vooral voor dat geld, heeft iemand die hier al eens gemonteerd en wat is de kwaliteit? Ik verwacht ook geen originele kwaliteit hoor maar het moet ook weer geen ongelooflijke slechte kwaliteit zijn. of zijn er nog andere alternatieven..

Mvgr Paul
Reply With Quote
Old 02-01-2025, 15:39
VeeDubber's Avatar
VeeDubber VeeDubber is offline
Volksforum Crew - S2 Racer

Je kunt de sloten ook gelijk maken. De plaatjes in de sloten kun je bij de dealer krijgen en door deze uit te wisselen in de sloten, kun je er voor zorgen dat alles weer met 1 sleutel te openen is.
Old 02-01-2025, 17:21
Forum Newbee

Als dat het zelfde is als bij de e30 van vroeger deden we dat maar dat was hoop werk en gepuzzel.. maar goed om te weten..
Reply With Quote
Old 02-01-2025, 18:44
VeeDubber's Avatar
VeeDubber VeeDubber is offline
Volksforum Crew - S2 Racer

Het is niet zoveel gepuzzel hoor. Je haalt de cilinders uit de sloten, kiest degene met de sleutel die je wilt behouden. Haalt de plaatjes uit de cilinder, alle plaatjes hebben een nummer en dat (en natuurlijk de volgorde) schrijf je op. Daarna kun je naar de dealer maar vaak ook naar een lokale sleutelboer en koop je de nummers die je nodig hebt. Monteren in dezelfde volgorde, cilinders terug in slot en het is geregeld.
Old 02-01-2025, 20:40
Forum Newbee

Ok, dan denk ik dat ik dat eens ga proberen,, beter dat dan die niet originele sleutelsetvoor 30 euro,, ik weet het niet maar vind het erg weinig. En als ik de sleutels zo bekijk..
Reply With Quote
Old 02-01-2025, 21:22
vdWal.'s Avatar
vdWal. vdWal. is offline
REALLY Bored

Quote:
Originally Posted by Bugride
Hallo,

Ik zoek voor onze golf 1 met 4 verschillende sleutels voor elke portier en slot een andere een sleutel en slot set zodat we maar met een sleutel alles kunnen openen,
Nu zie ik dat je voor 40 euro volledige nieuwe slotcilinders hebt deze zijn voor de golf 2 maar oassen behalve achterklep op de golf 1, die achterklep maakt mij niet veel uit.
Maar als ik de sleutels bekijk op de afbeeldingen lijkt het mij wat prul en vooral voor dat geld, heeft iemand die hier al eens gemonteerd en wat is de kwaliteit? Ik verwacht ook geen originele kwaliteit hoor maar het moet ook weer geen ongelooflijke slechte kwaliteit zijn. of zijn er nog andere alternatieven..

Mvgr Paul

ik zou eens kunnen kijken voor je, volgensmij heb ik nog een complete gebruikte set liggen van een sloper. ik weet alleen zo even niet of de kofferklep daar dan ook bij zit.
Jetta Mk2 Coupe

Verkocht:
Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl
Golf Mk3 Milestone Variantje
Golf Mk2 Edition One 16vG60
Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline
Reply With Quote
Old 02-01-2025, 21:41
Forum Newbee

Kofferklep is geen probleem daar kan ik mee leven.. als u eens wil kijken alvast bedankt
Reply With Quote
Old 03-01-2025, 18:03
vdWal.'s Avatar
vdWal. vdWal. is offline
REALLY Bored

Quote:
Originally Posted by Bugride
Kofferklep is geen probleem daar kan ik mee leven.. als u eens wil kijken alvast bedankt

ik heb het even na gecheckt, ik dacht dat het wel een mooie complete set was.
maar helaas niet interessants voor je, is een bij elkaar geraapte oude setjes spul
Jetta Mk2 Coupe

Verkocht:
Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl
Golf Mk3 Milestone Variantje
Golf Mk2 Edition One 16vG60
Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline
Reply With Quote
Reply

Posting Rules