Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 20-04-2014, 21:20
3wheel 3wheel is offline
Forum Regular
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 110
Default golf 3 variant 1.9 TD

allen,

wegens aanhoudende werkloosheid te koop mijn trouwe diesel, de wegenbelasting is gewoon niet meer op te brengen.

Het gaat om een donkerrode 1.9 TD Variant uit 98 met 314.000km op de klok, hij is alleen te koop voor een echte liefhebber omdat ik vanwege de sloopregeling in Rotterdam geen biedingen onder de 1500 euro kan accepteren.
De wagen heeft op dit moment wat problemen en reparatie is voor mij niet rendabel; het is een fijne wagen en ik zou het zonde vinden als hij moet worden gesloopt.

De subsidie is inmiddels aangevraagd; als die inderdaad wordt toegekend moet de wagen binnen 10 weken verknipt zijn, wordt de subsidie gewijgerd dan is de prijs uiteraard onderhandelbaar.

verder ben ik vandaag bij de garage geweest om de boel even na te lopen en dit heeft de volgende wijzigingen tot gevolg:

het werk:
- voorwiellagers zijn op Valt mee zouden eventueel vervangen moeten worden maar zit geen speling op
- stuurbekrachtiging is uitgeschakeld
- roest aan achterzijde rechtervoorspatbord
- mischien de versnellingsbak (hoor ik woensdag) maar de bijgeluiden kunnen dus ook gewoon uit de wiellagers komen. bak is prima, alle geluiden worden veroorzaakt door een afgescheurde motorsteun linksachter waardoor het blok bij bepaalde belasting tegen de carrosserie ligt te rammelen
- pasagiersraam voor zit klem
- katalysator vervangen door pijp (kan het niet terugvinden in de papieren en is volgens mijn inlichtingen geen keuringseis, maar je kan dus pech hebben)

wat klopt er wel
- wagen rijdt heerlijk, blok draait mooi 1 van de verstuivers loopt niet lekker mee, zouden schoongemaakt moeten worden
- koppeling en drukgroep zijn bij ongeveer 280.000 vervangen
- airco is recent gevuld en werkt prima
- CV, radio, trekhaak
- lichtmetalen velgen, origineel volkswagen
- Recaro voorstoelen GTI edition bekleding, achterbank nog origineel

wat zit er verder bij
- reserve turbo met spruitstuk
- AAZ voorpijp voor losse kat, is niet gebruikt
- stuurbekrachtigings pomp
- kachelmotor voor airco (hiervan zijn de koolborstels versleten, de nieuwe is gemonteerd)
- rest van de recaro bekleding inclusief achterbank van een hatchback
- bedrading en onderdelen voor afstandsbediening CV
- nog wat klein spul

bieden vanaf 1500 euro, lager kan ik niet gaan in verband met de sloopregeling hier in rotterdam.

recente foto's kunnen op aanvraag worden opgestuurd.

foto
reacties a.u.b in PB zodat ik de mededeling zie in de mail.

hoop dat iemand bereid is deze wagen te "redden" anders gaat ie op de schroothoop.

uiteraard kan er ook gesproken worden over verkoop van de losse spullen, zolang ik maar iets overhoud wat ik rijdend naar de sloop kan brengen. de motor bijvoorbeeld mag niet worden verkocht omdat dan het milieuprobleem blijft bestaan.

mvg
Steven

Last edited by 3wheel : 23-04-2014 at 09:43. Reason: technische informatie beschikbaar



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 21:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum