![]() |
|
||||
|
||||
![]() niet duur.
|
||||
|
||||
![]() op kenteken 1.6 dus goedkoop verzekeren
lekker bijdehand, 3 tot 4 maal zoveel PK's en dan niet op kenteken gezet, ik zou er niet zo mee gaan rijden....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee.
|
||||
|
||||
![]() op zich wel leuk, alleen moet dan nog omgekeurd worden. kosten krijg je er ook bij.
|
||||
|
||||
![]() Wel een mooi ding zo, zeg...En ik vind nog steeds de jetta een ondergewaardeerde auto!
|
|||
|
|||
![]() Als het wat is dan is het zeker geen geld ...
|
|
|||
|
|||
![]() vind het wel een knutsel auto eerlijk gezegt
assen van een VR6 stoelen uit een golf 3 ( volgens mij golf 4 ) geen porum IMHO G60 motor met een kompressor oke het is niet duur ..maar of ie mooi is .......... |
|
|||
|
|||
![]() heeft wel wat g60 in een jetta wat een idee
![]() heb wel een motor te liggen maar dan in een jetta type 1 lijkt mij wel super. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er tof uit, leuke jetta met leuke motor!
Maar....waterstofinjectie?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nau ruud ga er voor ..... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wel een ideen alberto heb al een mooie jetta 1 gezien te koop. ![]() staat een mooie op mp te koop. ![]()
|
|||
|
|||
![]() G60 in een Jetta 1 zou ECHT dik zijn !
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]()
Last edited by fire and ice vr6 : 13-12-2007 at 21:49. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zijn al een aantal mensen mee bezig geweest en liep ook al maar is geloof ik al weer verkocht...
|
||||
|
||||
![]() Hmmm, de prijs is wel netjes, mits het ook op kenteken zou staan. Nu komen er nog extra kosten bij, met alle gelazer van dien. Schiet niet op. Heb op zich wel interesse, maar door dat kenteken moet er dan wel aan de prijs gesleutelt worden. En wat Alberto al zei, beetje bij elkaar gezocht zooitje. Over het interieur wil ik nog niet zeuren, das best aardig, alhoewel ik liever Mk2 leer had gezien, of Recaro-interieur, maar ja, das te veranderen.
![]() Mjah....toch hou ik hem in de gaten. :p |
|
|||
|
|||
![]() staat niet op kenteken staat er bij dat het een 1.6 is.
|
||||
|
||||
![]() Daarom zei ik ook, MITS het ook op kenteken ZOU staan.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zal me dan ook eens uitlaten over deze jetta
![]() Ik vind het al met al best een leuk ding! eerlijk gezegd . Sja ,het interieur is niet echt mijn ding ,maar wat de rest betreft ,ik bedoel ,er zit een compressor op ,dus geen onderhoudsgevoelige G lader, en ik vind de 5 gaats naven juist wel erg leuk bij dit ding . Je moest eens weten wat sommige mensen doen om de steek naar 5 x 100 te krijgen ,omboren ,en weet ik wel niet wat voor oplossingen ! Is tenminste weer eens wat anders dan de 4x100 steek ,kun je er zo een setje parabolen ondergooien ,om maar eens een voorbeeld te noemen ! Bouw maar eens zo'n ding voor dat geld ,ik weet wat een project kost ! Ik weet natuurlijk niet hoe de rest van de auto eruit ziet natuurlijk ,maar ik denk dat het best een leuk project kan worden . En over het kentekenverhaal ...... ja daar zijn al meerdere discussies over geweest ,daar zou ik me persoonlijk niet druk over maken .
|
||||
|
||||
![]() Ah, als "De Magiër" zegt dat het wel goed zit, dan zal het zo zijn!
![]() ![]() Dus dat kenteken-verhaal niet te druk over maken? Bij een APK malen ze er niet om, heb ik wel eens begrepen. Bij een steekproef dan? Sja, misschien ben ik gewoon wat voorzichtig met dat soort dingen. ![]() En ik onderschat zeker de kosten niet van zo'n project, al helemaal niet omdat er een compressor op zit. En dat 5-gaats verhaaltje klinkt nu heel logisch, idd. Gewoon van de nood een deugd maken, zeg maar! Hmmm....nu nog wat centen bij elkaar sprokkellen, en eens gaan kijken? ![]() ![]() |