#1
|
|||
|
|||
golf 2 g60 remservo en Electronic problemen.
Hey
ik heb een golf gti die ze hebben omgebouwd naar een g60 de wagen heeft altijd goed gereden maar van de ene dag op de andere heb ik er veel problemen mee mijn electronica oa. electriche ramen electrische zetels ruitenwisser en blazer van de ventilator voor het interieur doen het allemaal niet meer wat zou dit kunnen zijn? En 2 dagen later ging mijn rembekrachtiging ook niet meer maar ik zie er geen vacuüm bekrachtiger opstaan is deze misschien electrich? Alvast bedankt |
#2
|
||||
|
||||
Massa punten controleren. Gewoon ieder Bruin draadje volgen waar deze op het chassis komt, schoonmaken.
__________________
Rallye Club Friesland, wie anders! VRnixT naar TFSI DSG |
#3
|
|||
|
|||
Oké ga dit eens proberen dankuwel. Maar de auto heeft in 12 jaar tijd maar 7000 km gereden en is voledig gerestaureerd geweest deze heeft altijd binnen gestaan en naar mijn weten was geen enkel punt geoxideerd het zag er nog allemaal piekfijn uit.
|
#4
|
||||
|
||||
Er hoeft maar een beetje vocht onder gezeten te hebben, dan gaat het van zelf oxideren na jaren.
Last edited by Gino89 : 01-12-2014 at 19:14. |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
na jaren |
#6
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt, begreep ook al niks van de zin die hij typte
__________________
Daily koekblik: Volkswagen jetta 1.6 8v '90 Fun: Aprillia Dorsoduro 1200 ‘14 |
#7
|
||||
|
||||
Spelling baas.
Zekering niet gesprongen?
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#8
|
|||
|
|||
Ik heb ale zekeringen in mijn zekeringkast nagekeken en alle massapunten op corrosie gecontroleerd alles was in orden. Zou het eventueel een relais kunnen zijn? Zoja de welke ?
|
#9
|
|||
|
|||
Evert, 1 relais kan niet voor zoveel uitval zorgen, motor start en loopt gewoon goed??, zekeringkast zelf of kontaktslotblokje ook in orde??
Ps. voor de spelling fanaten jullie begrepen heus wel wat Gino bedoelde!!, en de 2 andere fouten in z'n kommentaar niet eens opmerken?? |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
|
#11
|
|||
|
|||
Ja de motor loopt perfect de digitale teller werkt perfect de lichten werken allemaal perfect de claxon ook alleen de binnen ventilator voor verwarming de electriche zetels de electrische ramen de ruitenwissers en de rembekrachtiging (deze is denkik ook electrich) werkten van de ene op de andere dag niet meer. Contactslot werkt goed. de rij met alle zekeringen vanonder is goed en dan heb ik boven mijn relais nog 2 zekeringen van 30A zitten deze zijn ook goed. Zitten er misschien nog ergens?
|
#12
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
PS.: Spellingfanaten is één woord. :-p |
#13
|
||||
|
||||
Quote:
|
#14
|
|||
|
|||
Reageer dan ook niet op "naar jaren"! , Aha dus mijn foutje wel gevonden?!,
Ps. wat de relais aangaat moet ik je gelijk geven. |
#15
|
||||
|
||||
Quote:
|
#16
|
||||
|
||||
Was het nou miereneuker of mierenneuker Eric?
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#17
|
||||
|
||||
Quote:
Alleen wanneer niet lijkt mij ook voldoende.
__________________
88 cabrio 2.0 83 golf gl 1.5 |
#18
|
|||
|
|||
Wie is hier nu eigenlijk de MIERENEUKER?? , reageren doe je op het topic en niet op iemands schrijfwijze, anders kun je op het forum wel 220 keer per dag "reageren"!
Ps. mijn foutje was dus geen foutje Erik!, en nu back on topic! |
#19
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga maar niet proberen om jou iets bij te leren, jij kunt zelfs mijn naam niet eens spellen. En dat terwijl die er nota bene boven staat, je hoeft hem alleen maar over te typen. Overigens zal ik dit soort correcties blijven doen; doe er je voordeel mee, leer er iets van, en reageer er niet op, anders krijg je inderdaad telkens zulke lange off-topic discussies (nu al 9 off-topic reacties)... |
#20
|
|||
|
|||
Vreemd dat er zoveel uitvalt op verschillende plekken in de auto..
Het klinkt toch echt als een massa probleem, probeer eens een extra (tijdelijke) massa te leggen van de minpool naar je carosserie. En anders wordt het toch eens meten op de locaties die niet meer werken. Ook kun je de plek controleren waar de draadboom de auto in gaat op slijtage of vocht. En controleer even je zekeringskast op vocht en kijk even of alle stekkers nog goed vast zitten (misschien is de borgpen die de stekkers borgt losgeschoven) P.s Excuus als er spelfouten in de zinnen voorkomen, ben ook maar n mens
__________________
Daily koekblik: Volkswagen jetta 1.6 8v '90 Fun: Aprillia Dorsoduro 1200 ‘14 Last edited by VwGolfMK2VW : 03-12-2014 at 20:48. |