|
||||
|
||||
nief speelgoed
hoi ,
hierbij stel ik mijn nieuw toy'voor ... moet nog wel tot bij mij geraken volledig tot op de kas een gerestaureerde golf 1 / 1983 met grote achterlichten plannen voor de deze .. lenso velgen onder , kw of een AP kit , Nardi stuur , en msh een nieuw interieur , nog niet uit , omdat er een nieuw insteekt , maar niet totaal mijn goesting hoop dat de foto's lukken bedoeling is zoiets gelijk dit https://www.youtube.com/watch?v=qTNWYIyjih8 |
|
||||
|
||||
Ferm.
Plak nog in't midden hangen, dan ziet het er direct een stuk strakker uit.
|
||||
|
||||
Zo! Mooi ding zeg!
|
|
||||
|
||||
Netjes, en ik zou deze velgen eronder laten !
|
||||
|
||||
Mooie auto!!
|
|
||||
|
||||
Cool! Toffe kleur ook!
|
||||
|
||||
Heel mooie auto. Heerlijke kleur !!!!
|
|
||||
|
||||
gaaf ding!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
fermste kleur dat er is voor een golf 1 :p
Present: Vw Corrado 1.8 G60 92' LC3U(project) Vw Golf II 1.8 Gti 84' LA3A(weekend car) Moto dax 150cc daytona 2006(low rider) Past: Fiat Fiorino 1.7 97' wide body Chevrolet Lacetti 2006 1.4 16v(sold) Vw Polo 2f 1.1 93' LC6U(project) |
|
||||
|
||||
dat 1100 moteurke rap in den vuilbak..hahaha..leuk ding!
|
|
||||
|
||||
Quote:
is eentje met een weberke op , vermoed een motorswap hier in belgie dat het niet is toegelaten |
|
||||
|
||||
nee,bij olle ga da nie pakken ,langs den normale weg..
|
|
|||
|
|||
Schoon golfke, gaat plezier mee hebben
|
||||
|
||||
Mooi golfje! ✌
|
|
||||
|
||||
Amai... mooi spulleke
|
||||
|
||||
Nog wat spullekes gevonden van mijn verkocht keverke , msh iets bij dat ik kan gebruiken in het nief speelgoed
|
|
||||
|
||||
Gave wagen
|
||||
|
||||
|
|