![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop:
Volkswagen golf 3 variant 1781 cc, 1998, was mijn daily driver naar Eindhoven. Opties: Recaro interieur G3 gas installatie Werkende climate control Houten stuur Golf 4 look a like koplamen Getinte ruiten Trekhaak Originele lm velgen Golf met michelin banden, voor 4mm en achter 5mm profiel Cd mp3 autoradio 6 speakers Verlaagd Centrale deurvergrendeling Voor en achter elektrische ramen Recentelijk onderhouden oa: Distributie riem en spanrollen vervangen Waterpomp, thermostaat, thermostaat schakelaar, koelvloeistof vervangen Stuurbekrachtigings olie vervangen Olie en olie filter vervangen Lucht filter vervangen Rotor en verdelerkap vervangen Bougie en bougie kabels vervangen (Beru) Airco laten onderhouden Gasinstallatie laten afstellen Schijfremmen en remblokken vervangen Roestplek links boven laten bijwerken (zie foto's) Minpunten: Koppakking is lek, daardoor loopt de motor warm. Motor start en loopt normaal. Mist een speaker kap rechts achter. Heeft op een paar plekken last van los latende blanke lak. Km stand 329517 Kop is gereviseerd bij 27000 Vraagprijs : 1000,- motor code: ADZ 565 558 Reden verkoop? koppakking waarschijnlijk lek, geen tijd om dit te gaan repareren. Staat in Gilze, Brabant. Voor vragen: emailen of een PM.
![]() Last edited by MR zip : 10-04-2011 at 08:23. |
|
||||
|
||||
![]() up!
|
||||
|
||||
![]() bij 27000 koprevisie, en binnen 60000km de pakking kapot? Hoe is daarmee gereden, of is de pakking simpelweg niet vervangen. Is het uberhaupt wel de pakking en niet een thermostaat die niet meer open gaat? of bijvoorbeeld een verstopte radiateur?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Of de pakking vervangen is door de vorige eigenaar weet ik niet. Wel weet ik dat de thermostaat al vervangen is nadat de auto oververhit is geraakt door een defect aan het koel systeem. Dit is waarschijnlijk ook de reden dat de koppakking lek is. Ik heb de auto gekocht toen deze op 31XXX stond, al een aantal kilometers na de koprevisie. Als je kijkt wat er recent vervangen is zie je dat de thermostaat, waterpomp en temperatuur schakelaar vervangen zijn.
|
||||
|
||||
![]() up
|
||||
|
||||
![]() Iemand een klus project?
|
||||
|
||||
![]() up!
|
||||
|
||||
![]() voor 750 kom ik hem ophalen, reactie graag via pb
|
|
||||
|
||||
![]() Jan, ik heb je vanmorgen via pm een bod gedaan. Ik hoor graag van je.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zie je pb box!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
PB retour.
|
||||
|
||||
![]() Even een auto-ambulance roggelen en dan staat ie binnenkort bij mij voor de deur
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() YellowBug is de nieuwe eigenaar! Toch leuk dat de auto binnen het forum blijft. .