Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Thread Tools Search this Thread
Old 28-05-2011, 14:28
jeroengrunvr6 jeroengrunvr6 is offline
Forum Newbee

Default Zeer nette goed lopende Golf III vr6 2.8 volleder !! prijs verlaagd

Specificaties
Golf 3 VR6
128 KW 174PK

Ik heb hier een nette golf vr6 staan. De buitenkant van de auto verkeert in een nette staat met hier en daar de gebruikelijke krasjes door de loop van jaren. De golf is voorzien van een set brede bumpers in kleur mee gespoten, geen kleurverschil.
De achterklep is wel een puntje van kritiek. Er ontstaan namelijk steeds meer scheurtjes in de lak. De vorige eigenaar heeft de achterklep strak laten maken, maar ze hebben waarschijnlijk teveel plamuur gebruikt en dat is gaan werken, helaas. De achterklep is vanuit binnenzijde van de auto te openen doormiddel van een knopje op het dashbord.En rechtsvoor is de schokbreker lek maar daar kan je prima mee blijven rijden en anders zijn dat de kosten ook niet.
Onder de auto zit een setje velgen van het merk ATS die ik persoonlijk erg mooi in het geheel van de auto vind staan. De velgen verkeren in nette staat.

Motorischgedeelte van de auto is vorig jaar grondig en goed aangepakt waarbij de volgende dingen allemaal zijn vervangen:
-compleet koelsysteem van de auto vervangen
-motorsteun vervangen
-nieuwe carterpakking
-nieuwe olie
-nieuwe wiellagers
Kosten voor dit alles waren +- 550,00 euro
Er zit ook nog een radio cd/speler in en standaard boxjes heb de subwoofer en extra boxen al verkocht maar complete bekabeling ligt er nog netjes in dus kan je zo je eigen spul aansluiten. apk verloopt in november 2011
Het mag een snelle auto zijn, maar ben er altijd zeer zuinig op geweest, dus ik heb de auto altijd netjes warm gereden en nooit mee zitten jagen.

Het interieur van de auto is vervangen voor een zo goed als nieuw en compleet zwart lederen interieur, deze moet je gewoon zien. De golf is ook voorzien van een goedwerkend elektronisch dakraam en electrische ramen,en er zit een Gt klasse 3 alarm op.

De reden van de verkoop van de golf is omdat ik steeds meer kilometers moet maken voor mijn werk en waarschijnlijk een lease auto van de zaak krijg.

Bij serieuze interesse kunt op de volgende manieren contact met mij opnemen;
Jeroen_steenvoorden@hotmail.com
06 20 85 04 38

Vraagprijs 2500 euro --------> 2300 euro

Gelieve een serieus bod te doen, anders worden deze verwijderd. Er is een mogelijkheid tot een testrit, alleen bij serieuze interesse, geen testpiloten !!

Last edited by jeroengrunvr6 : 11-06-2011 at 09:44.
Old 11-06-2011, 09:48
Forum Newbee

in prijs verlaagd
Old 19-06-2011, 13:19
Forum Newbee

Up

Posting Rules