|
|||
|
|||
[TK] VW Corrado 16V
Met Pijn in mn hart zet ik mn Corrado te koop, helaas zal mn dame plek moeten maken voor een Dieseltje ben ik bang.
Wegens een baan wisseling, ga ik zo veel rijden, dat een diesel aantrekkelijk wordt. Ik heb de auto nu bijna 2 jaar, en dit heb ik er aangedaan: Bij deze bied ik mijn VW Corrado 2.0 16V uit 1993, te koop aan. De motor heeft 135.7 PK en 197Nm meter aan koppel (fabriek opgave 136Pk, en 180 Nm aan koppel) Km stand is 74.000 boekje en een aantal facturen aanwezig. Is een geïmporteerde auto, en een NIET rokers auto. De auto is ook voorzien van een schuif kantel dak (origineel, elektronisch bekrachtigt), en is voorzien van een vanaf fabriek gemonteerde CONLOG startblokkering systeem. De spiegels zijn elektronisch verstelbaar, en verwarmd. Voor de rest zit er ABS op, beweegbare spoiler, originele radio (Gamma) zit er nog in, met radio code aanwezig. Auto is 2 cm verlaagt voor de wegligging, er zitten voor en achter zwarte VW logo's op. Originele 15" velgen zitten er onder. Uitgevoerde onderhoud 2009: Nieuw Olie Nieuw Oliefilter Nieuwe Distributie riem Nieuwe Spanrol Nieuwe Waterpomp incl. huis Nieuwe thermostaat Nieuwe koelwater temp zender voor de koelvin Nieuwe Koelvloeistof (G11) 2010: Nieuwe mistlamp unit LV (gebarsten glas) Nieuwe Olie Nieuwe olie filter Remblokken voor ruitenwissers voor + achter Nieuwe onstekings verdeler ( hallgever, rotor en verdeelkap) Nieuwe Accu 2011: Grote beurt Nieuwe Olie + Filter Nieuwe Brandstoffilter Nieuwe Bougies Nieuwe Luchtfilter Nieuwe Remvloeistof Nieuwe Richtingaanwijzer units voor ivm barsten Nieuwe Spiegels (door gebrande verwarming) Nieuwe Ruitenwissers voor + achter APK tot 7-4-2012 Vraag prijs € 6500
|
|||
|
|||
en weer onder de aandacht
|
||||
|
||||
Ik denk dat, ook gezien je vraagprijs, wat meer foto's de verkoop wel zouden bevorderen.
|
|||
|
|||
Ik ga zaterdag even aan de was, zal dan gelijk nieuwe foto's plaatsen, bedankt voor de tip
|
|||
|
|||
up je
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
niemand intresse, vraagprijs is een richtprijs, onderhandelen mag!
|
|||
|
|||
weer omhoog
|
|||
|
|||
upje
|
|||