Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Watergekoelde projecten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #61  
Old 21-09-2011, 20:57
MM Designs MK1 MM Designs MK1 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 128
Default

@wim nee zit geen wol of geperforeerd plaat in
zitten alleen twee schotjes in die in de vorm
van een iron cross zijn om een beetje te dempen
__________________
Golf 1 1981 1.1
Golf 1 1983 1.1 => 1.8 16v
Golf 3 1996 2.0 8v
Reply With Quote
  #62  
Old 21-09-2011, 22:01
VAG-Tom VAG-Tom is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 19
Default

Mooi project, dat ziet er allemaal super uit!
Reply With Quote
  #63  
Old 22-09-2011, 18:45
Shon's Avatar
Shon Shon is offline
VW Guru
 
Join Date: May 2009
Posts: 781
Default

Mooi bezig ! Het schiet al goed op.
Niets blijft onaangeraakt zo te zien
__________________
- Golf Mk1 G60 project
Reply With Quote
  #64  
Old 23-09-2011, 22:03
MM Designs MK1 MM Designs MK1 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 128
Default

@ VAG tom en Shon dankje voor de reacties
zit nog wel even wat werk in maar het schiet mooi op.
ben nu bezig met het plamuren van de motorruimte
zal morgen even wat foto's posten
__________________
Golf 1 1981 1.1
Golf 1 1983 1.1 => 1.8 16v
Golf 3 1996 2.0 8v
Reply With Quote
  #65  
Old 25-09-2011, 09:43
Greppel's Avatar
Greppel Greppel is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 171
Default

lekker bezig, goed project dit
Reply With Quote
  #66  
Old 26-09-2011, 21:11
MM Designs MK1 MM Designs MK1 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 128
Default

Ik heb de motorruimte nu helemaal geplamuurd
en strak gemaakt, ook heb ik het meteen in de
primer gezet.en roestomvormer
ziet er aardig netjes uit al zeg ik het zelf




















__________________
Golf 1 1981 1.1
Golf 1 1983 1.1 => 1.8 16v
Golf 3 1996 2.0 8v
Reply With Quote
  #67  
Old 28-09-2011, 19:31
Shon's Avatar
Shon Shon is offline
VW Guru
 
Join Date: May 2009
Posts: 781
Default

Mooi mooi, geen nadenkit dus Het ziet er strak uit.
Had je roest aan de veerkokers ?
__________________
- Golf Mk1 G60 project
Reply With Quote
  #68  
Old 30-09-2011, 09:24
MM Designs MK1 MM Designs MK1 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 128
Default

Dankje shon.
nee geen roest heb jet gewoon uit voorzorg ingesmeerd.
zit wel nadenkit tussen maar een heel dun laagje
gewooon met de vinger in het hoekje gesmeerd
__________________
Golf 1 1981 1.1
Golf 1 1983 1.1 => 1.8 16v
Golf 3 1996 2.0 8v
Reply With Quote
  #69  
Old 30-09-2011, 11:24
Ibiz@ke's Avatar
Ibiz@ke Ibiz@ke is offline
VW Addict
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 617
Default

ziet er heel netjes uit!
weer een mooi mk1 project erbij hier!
Reply With Quote
  #70  
Old 01-10-2011, 09:06
MM Designs MK1 MM Designs MK1 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 128
Default

dankjewel zag dat jij ook met een heel mooi project bezig
bent succes ermee!
__________________
Golf 1 1981 1.1
Golf 1 1983 1.1 => 1.8 16v
Golf 3 1996 2.0 8v
Reply With Quote
  #71  
Old 01-10-2011, 10:47
Greppel's Avatar
Greppel Greppel is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 171
Default

blijft het schutbord/waterbak zitten bij jou?
Reply With Quote
  #72  
Old 01-10-2011, 18:33
MM Designs MK1 MM Designs MK1 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 128
Default

ja die laat ik er zitten vind ik persoonlijk mooier
__________________
Golf 1 1981 1.1
Golf 1 1983 1.1 => 1.8 16v
Golf 3 1996 2.0 8v
Reply With Quote
  #73  
Old 01-10-2011, 18:47
Greppel's Avatar
Greppel Greppel is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 171
Default

is ook zo, maar misschien dat ie weg moest ivm. de ruimte
Reply With Quote
  #74  
Old 01-10-2011, 20:18
MM Designs MK1 MM Designs MK1 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 128
Default

Nee heb zo genoeg ruimte komen motor carbs
op die staan toch naar voren
__________________
Golf 1 1981 1.1
Golf 1 1983 1.1 => 1.8 16v
Golf 3 1996 2.0 8v
Reply With Quote
  #75  
Old 02-10-2011, 09:37
Greppel's Avatar
Greppel Greppel is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 171
Default

oké dan, ben benieuwd! Ik hou dit goed in gaten, ik zit namelijk ook te denken om een motor swap te gaan doen in mijn mk1!
Reply With Quote
  #76  
Old 02-10-2011, 15:46
MM Designs MK1 MM Designs MK1 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 128
Default

ja das zeker mooi
aan wat voor motor zit jij te denken dan?
__________________
Golf 1 1981 1.1
Golf 1 1983 1.1 => 1.8 16v
Golf 3 1996 2.0 8v
Reply With Quote
  #77  
Old 02-10-2011, 20:45
Greppel's Avatar
Greppel Greppel is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 171
Default

zo'n zelfde als waar je nu mee bezig bent of een 1.9 tdi. Ik wil voor de meest "makkelijke" gaan, dus moet nog ff uitzoeken welke!
Reply With Quote
  #78  
Old 04-10-2011, 05:33
MM Designs MK1 MM Designs MK1 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 128
Default

ok ja een 1.9 lijkt me ook nog wel wat mischien iets voor
een volgend project
__________________
Golf 1 1981 1.1
Golf 1 1983 1.1 => 1.8 16v
Golf 3 1996 2.0 8v
Reply With Quote
  #79  
Old 16-10-2011, 20:30
MM Designs MK1 MM Designs MK1 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 128
Default

Hier ff weer een update.
Heb ondertussen redelijk wat gadaan motorkap strak
en schoon gemaakt,ben met spruitstuk begonnen voor
motorcarbs.
en zijnkanten en onderkant motorruimte in tectyl gezet.










spruitstuk heb ik uit getekend en toen met de flex alle grote stukken
weggeslepen en de rest wat niet gewoon kon heb ik allemaal
gleuven ingeslepen die ik toen met flex weg kon halen.
daarna heb in met een binnentol alles bijgewerkt wel veel werk
maar dan heb je wel een "Hand made spruitstuk'' hahah





__________________
Golf 1 1981 1.1
Golf 1 1983 1.1 => 1.8 16v
Golf 3 1996 2.0 8v
Reply With Quote
  #80  
Old 16-10-2011, 20:44
Sjeesbeest Sjeesbeest is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,450
Default

Ga je de kop ook aanpassen op die ronde gaten van je inlaatspruitstuk? Anders kom je jezelf weer tegen als je geen goede werveling krijgt van brandstof en lucht.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 07:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum