![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te Koop,
Golf MK1 uit 1977. Bent u op zoek naar een Golf1 waar u niet maanden aan hoef te lassen om hem in een goede staat te krijgen dan is dit uw kans. Deze Golf verkeerd in een zeer goede staat en is nergens doorgerot, natuurlijk is er aan deze auto ook wel een klein plekje of krasje te vinden maar dat hebben auto's uit 2008 bijv ook. De kleur van deze Golf is zeer uniek en is alleen in 77 geleverd heb ik me laten vertellen. Qau rijden is het een zeer fijne auto en hij start iedere dag weer zonder problemen. Het interieur is nog helemaal heel en niet doorgezakken ofzo. Het is een orgineel 77er Hollandse Golf waar legaal blauwe platen op gevoerd mogen worden, de platen van de foto's zijn Show/Fun platen Inruil van een harde project Golf1 van 74 75 76 of 77 is mogelijk De prijs is €3750 (vast!) Last edited by pascal mk1 : 26-12-2011 at 15:27. |
|
||||
|
||||
![]() Pascal, waar staat deze prachtige golf( verkoopregels)
|
|||
|
|||
![]() O sorry dat wist ik niet maar hij staat in Gemeente Rhenen.
|
|
||||
|
||||
![]() Wat voor motor ligt er in? Of lees ik er overheen?
|
|||
|
|||
![]() Hallo Matheo,
Er lig een zeer frisse 1.1 motor in die zeker niet traag is. De motor loopt zowel op bezine als op Gas goed. |
|
|||
|
|||
![]() A.S week €3750 vaste prijs en anders blijft de Golf hier
|
|
|||
|
|||
![]() Voor vragen of foto's.................
pascalvdwardt@live.nl |
|
|||
|
|||
![]() gereserveerd
|
|
|||
|
|||
![]() Mooie Golf zeg, met nieuwe lpg en top interieur erin. Moet te verkopen zijn lijkt me..
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dank u! Dat heeft u goed want hij is idd verkocht. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je er een goede prijs voor gekregen?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat moet nog blijken want ik heb een MK1 Cabrio ingeruild omdat de koper hem anders niet kon kopen. |