![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mensen en bedrijven die Twitter echt alleen maar gebruiken om mensen naar hun Facebook-pagina te lokken. Grrrr...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() mensen die twitter gebruiken
|
||||
|
||||
![]() mensen die twitter niet kennen :-p
|
|
||||
|
||||
![]() Het verkeerd gebruik van de "moderne media". Zoals Twitteren of FB-en tijdens het rijden. En handheld bellen tijdens het rijden, ook verschrikkelijk.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Doe jij ook niet achter het stuurwiel hè Ed ![]() Wat ook leuk is , mensen die denken als ze iemand blokken op Facebook Ze dan onzichtbaar zijn ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Links is voor snel verkeer, midden is voor normaal verkeer, en rechts is voor langzaam verkeer [caravans, vrachtwagens]. Dat is zoals ik het geleerd heb, rij in Duitsland ook veel in het midden. Tenzij de weg leeg is, dan rechts. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dan heb jij niet in Friesland leren rijden, daar hebben ze namelijk geen 3 baans snelwegen... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, dat doe ik idd niet. Ik heb geen smartphone, dus FB-en achter het stuur kan al niet. En om te bellen heb ik car-kits in alle auto's , dus als ik bel, bel ik handsfree. ![]() ![]() Gr. Ed
|
|||
|
|||
![]() Tja er zit ook gewoon een ruit in de auto op de eerste foto
|
|
||||
|
||||
![]() Waar heb je die cirkel nu omheen gezet?
Eerst de hoek en dan de zijkant?
|
||||
|
||||
![]() De ruit, de auto, de foto, de cirkel, de hoek én de zijkant missen...
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Allemaal die advertenties met dat "no gti vr6 g60 16v" enz.
Dan ben je iets aan het zoeken, en dan krijg je dat er ook allemaal bij te staan. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat word hier zoveel mogelijk verwijderd.
Het is hier geen MP
|
||||
|
||||
![]() Bedragen van boetes tegenwoordig, 13km te hard. 114€. Kwartier later op de terugweg 12km te hard. 97€. Gaat toch werkelijk nergens meer over
|
||||
|
||||
![]() Zie t positief, de terugweg was toch 17 euro goedkoper
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als die eikels daar niet stonden te flitsen, was t een nog veel goedkoper ritje geweest
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou, wanneer ik mij newposts check heb ik soms m'n twijvels wel eens ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb over meer dingen wel mijn twijvels ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Parkeerboetes.
Bij ons is er een blauwe zone ingevoerd op een parkeerplaats aan de rand van de wijk. van maandag tot vrijdag tussen 09: en 15:00 mag je er alleen staan met ene vergunning of max 2 uur met schijf. Nu blijkt dat op feestdagen weer eens niet te gelden. dan vindt ik 97 euro wel idioot veel. Nu willen ze de blauwe zone ook nog eens doortrekken de wijken in, denk dat er dan een mooie Fiets voor in de plaats komt. ![]()