Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 04-03-2014, 21:30
Frans van Dijk Frans van Dijk is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 13
Default passat 32b SYNCRO 1985 voor onderdelen.

hallo,

jammer genoeg rijdt mijn Passat 32b uit 1985 niet meer omdat de koppakking er midden in de Kennedytunnel bij Antwerpen op de linker baan uit knalde. met mazzel in zijn vrij het einde van de tunnel gehaald waar ik op de vluchtstrook kon parkeren.

ik heb helaas niet de financiele middelen om dit beestje nieuw leven in te blazen, hoe graag ik dit ook zou willen.

het gaat hier om een Syncro, dus een 4wd met de aandrijflijn uit de beroemde Audi quattro met een 2.2 liter 5 cylinder die dus niet meer loopt.

de carrosserie is in matige staat. zo hier en daar wat rotte plekken maar dit schijnt redelijk normaal te zijn voor auto's uit deze tijd.

ik heb er wel een lading extra onderdelen bij, waaronder 2 deuren, rechts voor en links achter, of was t nou andersom en nieuwe remschijven en -blokken. ook heb ik extra raamrubbers voor iig de deuren rondom en een extra 5 cylinder spinnekop (injectie) en een waterpomp. geloof dat er zelfs een nieuwe distributieriem bij zit, maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.

wie, o wie heeft interesse voor deze auto waar ik met heel erg veel pijn in mijn hart afscheid van zal nemen. ik wil er toch tenminste 800 euro voor hebben.
hij staat in Bodegraven en hij kan niet op eigen kracht rijden.

Groet van Frans

de link van t beeest op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/m785171884



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 03:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum