![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben dringend op zoek naar een setje G60-bumpers na mijn ongeluk van vorige zondag
![]() Het gaat hem om de voor- en achterbumper, kleur maakt niet uit. Alleen origineel VAG, en liefst met mistlamp gaten. De achterbumper is degene wat het belangrijkste is !! als jullie iets kwijt willen, laat het me weten ![]() NU ALLEEN NOG DE ACHTERBUMPER !!!
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant Last edited by Erik_Edition#1 : 18-04-2007 at 07:56. |
|
||||
|
||||
![]() Kom op mensen ,
ik heb ze hard nodig !! bij deze UP
|
||||
|
||||
![]() toevallig nog een koplamp nodig? ik heb 2 heldere koplampen liggen en zijn allebei verschillend als je een foto stuurt welke jij hebt kan ik kijken voor je of het de goeie is
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thnx voor het aanbod, maar ben alleen van achter aangereden ![]() zal eens aan de gene wat achter op mij is gereden vragen, die had ook 2 heldere koplampen. wonder boven wonder zijn de glazen heel gebleven ![]() voorbumper was meer voor preventieve aard ![]() je hoort nog van me als hij die koplampen wil hebben verdere aannboden zijn welkom
|
||||
|
||||
![]() ik heb een originele set en een immi set liggen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij mag ze voor niks hebben, stuur me maar een pm-tje als hij ze kan gebruiken. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
u hoort nog van me, johan ![]() Quote:
u hoort ook nog van me, pedaalemmer ![]()
|
||||
|
||||
![]() Johan, u heeft PB ....
BIJ DEZE MET SPOED GEZOCHT!!!!
ORIGINELE achterbumper waarvan de ZWARTE BAND IN GOEDE STAAT is. kleur is niet belangrijk. 1 mei gaat het zaakje naar de spuiter en dan zou ik graag een achterbumper meegeven. Mocht je er eentje hebben liggen zou u dan een foto van de zwarte band kunnen sturen naar erikdriessen@hotmail.com het is belangrijk voor me dat de zwarte band NIET beschadigd is ![]() Ik hoor het graag, Erik
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()