![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha, ja klopt! ![]() Bedankt voor de wieltjes he! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik reed in een grijs metallic golf 2....maar niet in een bijzonder mooie staat ofzo....dus wellicht viel ik niet echt op ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vanochtend lunatik volgens mij gespot tussen kollum en dokkemernieuwezijl in de bordeau rode jetta, ik reed in een dikke dof rode T4 pick-up
![]() en vanmiddag jeewee bij de turbo rontonde van zwaagwesteinde, toen reed ik weer in m`n caddy ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gisteren mooie witte Jetta met bbs RM, vrij plat gespot in Enschede parkeergarage !!
Bekende auto ook, zit hier op forum..komt uit Almelo dacht ik, kan alleen niet meer op de naam komen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanavond rond half 9 ofzo;
Pedaalemmer in z'n G60 met Ronals eronder. Reed op de nieuwkuijkseweg van Helvoirt richting Cromvoirt. Zag hem net op het laatst, dus heb hem niet supergoed kunnen zien, maar het klonk in ieder geval wel mooi ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag een leuk kevertje gespot hier bij volksrepairs.
kon het niet laten ff wat plaatjes te schieten: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat plaatjes? meteen hele fotoshoot zowat
![]() |
|
||||
|
||||
![]() en ze worden iedere keer beter
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die heb ik gister ook zien rijden,
alleen dat was bij hoofddorp.... idd mooi kevertje
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() Kevertje is van 1 van de monteurs van Volksrepairs. Is net 'af', stond eerst op chromen mangels. Ik vind de matzwarte flanken ook wel geslaagd.
![]()
|
||||
|
||||
![]() en is hij net zo snel als hij eruit ziet?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo, het oude topic had al meer dan 1000 posts, daarom maar een nieuwe gemaakt..
Post hier VW's die je op of langs de weg hebt gespot, al dan niet van forumleden! |
|
||||
|
||||
![]() Omdat deze thread meer dan 1000 posts heeft gaan we hier verder:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=432600 |
|
||||
|
||||
![]() Ok ik trap af, afgelopen zondag, appelgroene golf 4, niks verlaagd gewoon een daily, maar wel met een dilf badge ipv een golf badge. Tussen Tilburg en Breda ter hoogte van het ziekenhuis in Tilburg. Iemand van hier?
|
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen zaterdag gespot bij de Mc. in Geleen.
Bleek ook nog eens te koop te staan. Helemaal origineel van binnen. ![]() (gvd zie nu net dat ik hem op het kleinste formaat heb gefotografeerd ![]()
|
||||
|
||||
![]() Afgelope zondag rond een uur of 19.00 in 15 minuten tijd een stuk of 3 T2's en 1 T1 gezien op de snelweg tussen nijmegen -> Uden
Geen foto's, was aan het rijden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gisteren gespot in hoensbroek (L)
Zie hem wel vaker maar toch maar hier eens hier neer gezet.Iemand van hier.
|
||||
|
||||
![]() zonet gespot op industrieterrein in Maastricht.
Zwarte golf 1 (grote achterlichten) met gouden OZ velgjes eronder. Wagen zag er in 'concoursstaat' uit en klonk ook niet langzaam ![]() helaas geen foto kunnen trekken want hij reed iets te snel .....
|
||||
|
||||
![]() gespot hier in berkel, een heuze delorean
![]() ![]() google foto: ![]() ![]()