Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Stel je voor
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 03-03-2008, 16:30
Pascal-X Pascal-X is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 5
Default Pascal-X

Hey,

ik ben dus pascal, 21 jaar en rij momenteel nog in een renault kliko RSi uit 93. Ik ben deze auto dus SPUUGZAT en ben rustig aan het kijken voor een corrado g60!
Ik ken ook nog eventueel een golf 2 gti 8v met een kr motor kopen voor 1000 euro en is helemaal uit elkaar geweest en "gereviseerd". Deze is van een goede vriend van mij die auto monteur is. Het is diegene met standaard 102kw, maar er zitten shrick nokkenassen in en een groep a uitlaat systeem, dus zal wel ietjes meer zijn op dit moment. Ook is ie compleet overgespoten met de spuitbus waarbij alleen de motorkap niet zo perfect is. De rest ziet er allemaal super strak uit!

Voor mij dus nog een grote twijfel welke van de 2 ik voor ga. Corrado wil ik vanwege stuurbekrachtiging, elektrische ramen en grotere achterbak. Het laatste heb ik hard nodig voor mijn muziek. Ik doe namelijk mee aan db-drag en ESPL. Ook omdat ik de corrado persoonlijk mooier vind als een golf 2 of 3
Reply With Quote
  #2  
Old 03-03-2008, 16:39
bug001 bug001 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 96
Default

dan moet je gaan voor de corrado anders ga je er toch spijt van krijgen als je het niet gedaan heb
Reply With Quote
  #3  
Old 03-03-2008, 16:55
Pascal-X Pascal-X is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 5
Default

ja die heb ik ook liever, alleen het probleem is ik wil zo snel mogelijk van mijn kliko af en ik ga deze maand op me eigen wonen, dus zit financieel niet zo heel ruim. Mijn kliko ken ik zoals ie er nu bij staat maximaal 1250 voor krijgen ben ik bang en daar heb ik geen goede g60 voor volgens mij. Uiterlak mag best wel iets aan mankeren aangezien ik waarschijnlijk als autospuiter ga werken. Als hij motorisch maar beter in orde is.
Reply With Quote
  #4  
Old 03-03-2008, 21:26
bug001 bug001 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 96
Default

met wat geduld en zoekwerk komt dat wel inorde
Reply With Quote
  #5  
Old 03-03-2008, 22:00
Pascal-X Pascal-X is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 5
Default

eens kijken of de kliko morgen zo door de apk komt. Als ik nou weer 200 euro onkosten eraan krijg doe ik hem de deur uit en kijk ik me vader maar ff vriendelijk aan. Ik kan het geld nu jammer genoeg niet ophoesten, anders had ik wel een leuke rode g60 gezien op mk in veldhoven.
Reply With Quote
  #6  
Old 04-03-2008, 15:33
kb2's Avatar
kb2 kb2 is offline
VW Guru
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 737
Default

Quote:
Originally Posted by Pascal-X
eens kijken of de kliko morgen zo door de apk komt. Als ik nou weer 200 euro onkosten eraan krijg doe ik hem de deur uit en kijk ik me vader maar ff vriendelijk aan. Ik kan het geld nu jammer genoeg niet ophoesten, anders had ik wel een leuke rode g60 gezien op mk in veldhoven.


Succes met het verkopen van je kliko.Heb zelf ook zo'n hok gereden en was heeeeeeeeel blij dat dat hok weg was.En natuurlijk veel plezier met welke vw je ook koopt.En natuurlijk welkom.
Reply With Quote
  #7  
Old 05-03-2008, 10:50
Pascal-X Pascal-X is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 5
Default

kliko was dus afgekeurd op stuurhoezen l+r, ra remkabel beschadigt en paar kleine dingen. Ik maak dit ff en zet er nieuwe apk en dan neem ik maar genoegen met de verliezen. ra scherm moet ook ff opnieuw gespoten worden en de motor moet eens nagekeken worden, want hij schommelt verschrikkelijk.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 16:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum