![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat gebruik jij voor het verwijderen van die rook rommel? Kan de mijne namelijk ook wel gebruiken ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
alles reiniger van cartec....puur ![]() |
|
||||
|
||||
![]() morgen bakkie doen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() + aankoop controle ![]() Last edited by sixpack : 30-07-2009 at 20:53. |
|
||||
|
||||
![]() Gewindefahrwerk er al onder?
Blijft die striping ![]() |
|
|||
|
|||
![]() blijft mooi zitten Johan . .
Dinsdag komt de schroef set er onder . We komen net bij Peter sixpack vandaan . Die gaat 2 wielen even na kijken voor me . (nog bedankt voor de koffie Peter) even afwachten waneer die weer klaar zijn . . (we komen maandag weer langs ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zo en maandag waren ze klaar ...helemaal top Peter
![]() Ook de service, na een klapper op de aanhanger , was super .. Jammer dat het wiel er niet op ging , maar bij de Profile Tyrecenter was het in 10 min geregeld en dank aan de ANWB reden we in 45 min weer ... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() laat je de striping er ook op ![]() |
|
|||
|
|||
![]() jep doe er verder niks aan , oja dat zeg ik altijd
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ja ja ...betere foto's komen nog wel
maar hij is bijna naar de zin |
|
|||
|
|||
![]() Striping er nog even af, GT achterlampen erin,G60 verbreding, andere einddemper en hij is klaar.
Goed werk kerel.!!!! ![]() Straks kun je er gerust 3K voor vragen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Netjes Alberto, ben benieuwd naar de voor- en zijkant
![]() Striping laten zitten ,keer wat anders... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Striping er nog even af ...Nee GT achterlampen ....Nee ( zitten amerikaanse in ) ![]() G60 verbreding.... Waarom ? voor zijn de wielen maar 7 J ![]() andere einddemper ....Deze is net nieuw ![]() Auto gaat Dinsdag nog naar Lammert vd Meulen om hem perfect te laten uitlijnen Hij krijgt nog nieuwe olie en hij krijgt nog nieuwe voor bandjes .... Mischien nog even naar de uitdeuken zonder te spuiten man ...(zitten 3 deukjes in ) Dan is ze voor mij klaar ![]() Perfecte woon werk auto dacht ik en idd te koop voor Euro 3095,75 .... ![]() Quote:
komt goed Jan .. maak nog wel ff betere in de loop van de week ![]() Last edited by Alberto : 05-08-2009 at 06:05. |
|
|||
|
|||
![]() dat ziet er op deze onduidelijke foto al super uit !
ben benieuwt naar de nieuwe foto's !! gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() dikke velgen
![]() veel plezier ervan! |
|
||||
|
||||
![]() Hoe doet die man dat toch elke keer
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Met een Brüder Mannesmann setje ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() Laatst ben ik ook bij lammert v/d Meulen geweest met onze Opel Vectra wagon V6 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Pot verwijt de ketel?? Dat die roestbak van je een V6 is weten we inmiddels wel ![]() ![]() Ontopic, Lammert v/d Meulen is dus een aanrader op gebied van uitlijnen? Bij een polo wordt er vaak nogal moeilijk gedaan over de uitlijning, verder dan de spoorstang kijken de meeste garages niet. Ik zoek nog een betrouwbaar adres in het noorden van NL.