![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oe,dat is een mooi bling bling blokje
![]() |
|
|||
|
|||
![]() zo ik heb m ff helemaal gelezen. Goed bezig. Dat wordt wel een plaatje interieur is te gek. Als je de info over bekleden kwijt wil en de prijs pm me dan aub. Heb twee van die stoelen met kapot leer en verkeerde kleur. Lijkt me wel wat voor in m'n polo. Verder nog succes met de opbouw. Ga je naar m.i.v.w ? Deze zomer. Wil m wel in't echt zien. Gr andy
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig Tjeerd en een creatieve manier van motorblok vervoeren
![]() Wordt een knappe sletta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Blok afgeplakt en kaalgemaakt:
![]() ![]() ![]() En eerste keer gespoten: ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er veelbelovend uit !!
doe vooral zo verder zo'n projekt zie ik graag (zeker als het om een Jetta gaat ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() kop en onderblok de zelfde kleur? Of wordt dat nog anders. Wel goed bezig. Succes verders
|
||||
|
||||
![]() Blijft één kleur, matzwart.
Net het blok voor de tweede keer gespoten, denk dat het wel dik wordt icm verchroomde delen.
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() En weer een beetje in elkaar..
|
|||
|
|||
![]() heej goed bezig, je bent hem al weer in elkaar aan het zetten. ziet er goed uit dat verchroomde op die mat zwarte achtergrond
|
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Strak werk, Tjeerd. Bloed, zweet en tranen in jouw auto, maar het resultaat mag er dalijk zijn!
|
||||
|
||||
![]() vet zo
![]()
|
|||
|
|||
![]() ? ? ? Nog speciale verf gebruikt voor t blok? Hitte bestendig? Ben nog op zoek naar de beste oplossing voor m'n blok een fris verfje te geven. Ziet er trouwens dik uit dat chroom met mat. Wordt mooi zo'n blok in een vers gespoten motor ruimte. Succes gr andy
|
||||
|
||||
![]() Netjes Tjeerd !
|
|
||||
|
||||
![]() Hee netjes project , maar even een vraagje ik ben ook aan het cleanen met mn jetta .
Maar waar laat jij je rem bekrachtiger ? lijkt geweldig zo zonder , nog meer ruimte onder de kap .
|
||||
|
||||
![]() Alles aan die auto is goed!
Gaaf project zover!
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() @ 2sneaky bora: Ik gebruikt matzwarte verf die normaal voor het verven van BBQ's en ovens gebruikt wordt.
@ Klaas Jan, ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik het ga aanpakken. Vandaag weer eens aan het klooien geweest, zag ik dat deze dingen gebroken zijn: ![]() ![]() Hoe zijn deze te vervangen? Weet iemand etka nummer en prijs? Of heeft iemand nog iets liggen?
|
||||
|
||||
![]() Omdat ik toch nieuw spul moest kopen heb ik iets anders verzonnen. Heb nl de VEN injectie van Maurits gekocht
![]() Andere injectoren dus ook andere fuelrail, nuhad ik op MP laatst een hele mooie gezien en die heb ik net even opgehaald: ![]() Supermooi stukje werk, RVS.
|
||||
|
||||
![]() toch gelukt? mooi man