![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat punt waren we al voorbij. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Sorry niet gezien en over heen gelezen......
Lette meer op deze......................... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heel begrijpelijk, kan gebeuren.
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Tja, zulke mensen verpesten het voor anderen.. Voor je het weet mag het niet meer
![]()
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad! Daarom gaan de meesten altijd op donderdag, uiterlijk vrijdag weer naar huis om dit soort "liefhebbers" niet tegen te hoeven komen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
3 wiggers...............wow wat een vechtpartij............. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kun je wel zeggen fabian,maar als er iemand zo met mij en m'n auto omging dan ging ie toch achterin een zwarte benz met veel overdadig chroom op huis aan...en nee, geen auto van een see bezoeker ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Edit: a.busser, je hebt helemaal gelijk! ![]()
Word jij ook zo gek van mijn reacties? SMS Reactie UIT naar 4949! Last edited by Hugolf : 20-05-2010 at 19:16. |
|
||||
|
||||
![]() Man, man, man.....
Een week lang dikke auto's... Een week lang feest, vriendschap, gezelligheid... Een week lang beschonken mensen waarvan 98% niets en niemand kwaad doet... Een week lang nieuwe vrienden maken, en nieuwe idee-en op doen... En toch steeds weer dat geneuzel over een paar van die opgeschoten, door gesnoven, en bezopen duitsers. (of waar ze dan ook vandaan komen...) Dat stoere commentaar van "ik zou dit, en ik zou dat"... Zorg gewoon dat je niet in zo'n situatie terrecht komt! En als je dan zo graag wil vechten, of iemand een paar flinke klappen wil zien uitdelen, blijf dan lekker weg op een meeting maar ga lekker naar een freefight gala. Zullen we het nu weer gewoon over de volkswagen meeting aan der see hebben, inplaats van de over deze wannabe rocky's?
|
||||
|
||||
![]() Church!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik meen het wel lijkt me heeeeeeeeerlijk ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
We hebben het vaak meegemaakt hoor in Luckau VWBlasen dat die vervelende dronken brede pumptup duitsers met iedereen ruzie zochten. En niet een enkele duitser hoor was een hele nacht raak. Niet met ons maar ok zijn meer mensen voor gezelligheid en dat soort gasten geven er toch altijd een domper aan. Vorig jaar begon het ook al een beetje op Edition38. Denk dat het aan de leeftijden van veel gastjes ligt(haantjes gedrag) ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Juist! En met 4 pagina's commentaar op die gasten, geef je ze precies wat ze hebben willen... Aandacht. En daar willen wij aan mee werken?
|
||||
|
||||
![]() Neeeeeee
![]() Weer ontopic.
|
||||
|
||||
![]() Zou toch wat zijn als zo'n halfzware net wil uithalen en je trekt inderdaad je Uzi uit je handschoenenkastje.
![]() ![]() ![]() "Errrr.... was war den die bedoeling davon, Arnold?" ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als we nou gewoon hier verder gaan met commentaar leveren op deze zielige vetoning, dan kunnen we in het officieele " meeting verslagen Worthersee 2010" topic weer gewoon auto's kijken en over auto's en andere geneugden der see praten. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dre +1
|
|
||||
|
||||
![]() Goed idee André... bij deze is het topic opgesplitst.