![]() |
|
||||
|
||||
![]() Update..!!
even snel een paar picca`s voor jullie plaatsen.. Motor is eruit.. En nu schoonmaken ![]() ![]() ![]() en natuurlijk altijd blijven lachen..!! ![]() ![]() langzaam begint het weer ROOD te worden.. ![]() dit zijn de 2punten die ik ff moet lassen.. ![]() niet nodig..??!!?? ![]() ![]() en waar we het allemaal voor doen..!! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hoe heb je die stukken eruit gekregen? Puntlassen doorgeboord zo te zien?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jah idd.. je kunt de puntlassen nog net zien door de lak laag ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() UPdate..!!
![]() Zo zo.. de hele week gaan alle avond uurtjes in de auto zitten.. ![]() Maar goed ik kan de finish nu bijna ruiken of is dat de "Primer" hahha ![]() De bedoeling is dat hele motor ruimte zwart gaat worden, past toch het beste bij wit..!! ![]() Binnenkant van de motorkap en parafaanbak moet nog, maar deze worden uiteindelijk ook zwart. Hier een foto van het idee dat ik van de motor-ruimte heb.. ![]() ![]() Motor ruimte is schoon, roest verwijderd en weer dicht gelast! ![]() ![]() ![]() Dwars-balk in motor ruimte.. ![]() ![]() ![]() ![]() Nog weer gescuurd en ontvet en daarna alles in de "Primer" ![]() ![]() ![]() ![]() Het is jammer dat ik de tijd nie heb om de kabel-boom uit de motor-ruimte te halen, maar ben erg blij met het resultaat ![]() Hoop dat ik vanavond de motor-ruimte kan "Zwart" maken.. Grtzzz
Bad news : Time Flies Good News: You're The Pilot Last edited by wildeknak : 03-06-2010 at 07:12. |
|
||||
|
||||
![]() Het eerste zwarte laagje zit erop..!!
Spy-picca.. (tel) ![]() Reacties..?? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heel mooi hoor!, maar waarom niet (gewoon) wit?
heel leuk project! |
|
||||
|
||||
![]() Zal wel vanwege de viezigheid zijn die je nu niet zo goed zal zien
![]() |
|
||||
|
||||
![]() waarschijnlijk vind ie dit mooier,netter etc....ik vind het netjes iig.
|
||||
|
||||
![]() Bij mijn witte golf is de motorruimte ook zwart. Gewoon netjes en praktisch
![]()
|
||||
|
||||
![]() Netjes is het zeker! daar doel ik niet op.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha, sja dit was het eerste wat bij me opkwam ![]() Quote:
Quote:
Thanks voor de complimenten. en idd, ben al lang blij dat het "rood" in de motor-ruimte weg is!!
|
||||
|
||||
![]() ziet er strak uit, wanneer gaat de motor erin?
|
||||
|
||||
![]() Hij is weer goed bezig en op weg!
Zwarte motorruimte doet 'm beter tov het rode. Wit had ik persoonlijk ook niet gedaan of toch ook weer niet. I.i.g. wel als je van schoonmaken houd ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks..!! ik hoop dat ik van de week de motor-lift kan lenen, zodra ik die weer thuis heb staan kan het feest beginnen ![]() Oh jah, Vraag..!! Ik moet dus nog mijn vliegwiel(van automaat) monteren maar moet ik die 6bouten met moment aanhalen of vast draaien met "locktite". Wie weet dit?? Vandaag weer verder gegaan met de einser.. Parafaan bak is nu ook in de kleur, en heb de kabelboom schoon gemaakt en deels weer vastgezet..(niet op de foto) ![]() Fotoooooos.. ![]() ![]() ![]() ![]() totaal plaatje... ![]() Morgen weer verder.. en hopelijk nieuwe foto`s ![]()
|
||||
|
||||
![]() die boutjes doe ik altijd gewoon vast=vast.
loctite ben ik geen voorstander van.
|
||||
|
||||
![]() Motor plaatsen..!!
Gisteren was het eindelijk zover! We konden de motor-lift weer ophalen! Dus vliegwiel en bak weer aan de motor gezet en toen konden we beginnen. Foto`s ![]() ![]() ![]() En toen de motor weer in zijn eigen rubbers hing.. ![]() ![]() ![]() Nu nog ff kleine onderdeeltjes weer zwart spuiten.. peilstok, rembekr ect. Dus langzaam begint het erweer op te lijken.. ![]() ![]() Nu eerst een avond rust! ![]()
|
||||
|
||||
![]() sterk bezig!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thanks..!! Ben er zelf ook erg blij mee!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() netjes
![]()