![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag de schroefset geplaatst.
Ik had geen idee hoe hoog/laag ik de poten moest instellen, dus heb ik ze er zo onder gezet zoals ze uit de doos kwamen. Wel elke kant even hoog naturlijk. Toen ik klaar dacht te zijn kwam ik op het volgende probleem. De velgen die er opzitten hebben et 43. Met de originele veerpoten geen probleem, maar met de schroefset wel. De voorste banden heb ik nu overdreven zo ( \ / ) gezet. Nu lopen ze niet tegen de veerpoot aan. Het rijdt echt voor geen meter. Dus ik moet of andere velgen of spoorverbreders erop zetten van een 0,5 cm tot 1 cm dik. En dan uitlijnen. Hierbij dan ook mar wat foto's ![]() Voor: ![]() Na: ![]() ![]() ] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bij een drempel raakt alleen de bumperlip de grond voor de rest gaat ie er geruisloos overheen. Hij is wel stugger dan dat ik verwacht had. Schroefset waar mijn Cordoba op stond was van Intraxx, die was stukken zachter. Grtz, Edwin Last edited by Edwin : 13-12-2006 at 23:16. |
|
||||
|
||||
![]() Mooie schuur heb je daar!
Ziet er netjes uit zo, met de schroefset... Je kunt trouwens ook andere velgen gaan zoeken :P ipv spoorverbreders er tussen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() kan het zijn dat ik jou zondag gespot heb in de buurt van Heel? je stond daar geparkeerd. of er rijd daar ook eentje rond die precies op die van jou lijkt en even laag ligt
![]() ziet er iig hééél goed uit, lekker laag ![]()
|
|||
|
|||
![]() mooie kleur
![]() ![]() de mijne gaat ook nog wel wat naar beneden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is denk ik iemand anders geweest. Ik heb zondag namelijk geen auto gereden. |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag andere velgen gekocht.
Meteen maar ff opgepoetst en gemonteerd. ![]() ![]() ![]() Grtz. Last edited by Edwin : 13-12-2006 at 23:18. |
|
||||
|
||||
![]() Dit weekend een ander interieur gescoord en meteen maar ingebouwd.
Het enige wat nu nog afsteekt is de donkerblauwe vloermat en hoedenplank. Misschien dat die nog eens plaats maken voor de zwarte versie. Grtz, Edwin |
|
||||
|
||||
![]() mooie auto, die Pirelli's icm de schroefset staat goed
![]() ja en dat interieur is echt om jalours op te worden. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er heel goed uit!
|
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de goede reacties!
Vandaag is de Jetta gekeurd, helemaal blanco, dus die is weer een jaar legaal. Als ik de garage in rij doe ik dat achteruit, zodat ik er ook weer vooruit uit kan rijden. Gisteravond kwam ik er nog eens achter waarom ik dat ook alweer doe ![]() Filmpje (Het geluid klopt niet helemaal met het beeld, het is iets later). p.s. Ik ben er ook vooruit ingereden, maar ik stond al met de voorwielen binnen toen ik er aan dacht en hoorde Last edited by Edwin : 14-12-2006 at 18:20. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey mijn oude Jetta Style interieur! Herken het zo vanwege de hoofsteunen en uitsparingen voor raamschakelaars achterin.
|
||||
|
||||
![]() Hoort daar eigenlijk geen grijs vloerkleed bij?
(Heb er nog eentje in de verkoop. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vloerkleed voor een 5-deurs? Wat is de staat?
|
|
||||
|
||||
![]() Mooi interieur
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hey Edwin, ik zie dat de P's goed terecht zijn gekomen, ze staan super onder jouw Jetta. Heb je bewust de VW dopjes er niet op gedaan, die had ik er toch bij gedaan?? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt. Maar vond ze zonder mooier. Grtz. |
|
||||
|
||||
![]() Heb een embleemloze grille en een grillespoiler besteld.
Zal wel een stuk netter staan denk ik. ![]() Grtz. |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag een pakketje binnen gekregen vanuit Duitsland.
De embleemloze grille en een grillelijst. ![]() Grtz. Last edited by Edwin : 07-02-2007 at 15:12. |
|
||||
|
||||
![]() Gemonteerd!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja klopt blauw is jammer zwart of grijs is beter ..... in combinatie met grijs leer/stof ![]() Last edited by voklswien : 10-02-2007 at 07:31. |