![]() |
|
||||
|
||||
![]() Waarom ligt mijn garage zo vol?
Achterbank golf 2 origineel in nette staat: Gratis Radiateur golf 2 compleet: Gratis Mijlenteller Golf 3. gedemonteerd, afgerekend, en toen pas gezien dat het hij voor een DIESEL is. Geen idee of hij werkt in een bezinegolf. 70 Euro. Caravan, De Reu Galant GT. met 2 nieuwe banden en wat ander klein spul. 1984. In perfecte staat. Voortent en Luifel zitten erbij. Door mij persoonlijk voorzien van ICE en LM-velgen bij aankoop. 1200 Euro. Mega-hefdak en dus stahoogte van dik over de 2 meter. (Is dit de eerste Caravan hier? ![]() Alleen de merknaam al ! ![]() Bieden of ruilen mag altijd. Stuur maar een PM eventueel.
I'm trying to see things from YOUR perpective.... But I can't get my head that far up my ass! ![]() Last edited by Koen is sleeping : 05-10-2005 at 21:02. |
|
|||
|
|||
![]() PM send!
|
|
||||
|
||||
![]() wil graag ff een optie op de BBSen !
vanavond/of morgen neemt patrick even contact op met je ! groeten Jasper
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Helaas, waren al meteen telefonisch gereserveerd en zijn daarnet opgehaald.
|
||||
|
||||
![]() Heb je bij die Cupvelgen ook naafdoppies? En het hard is niet opgeschuurt lijkt me, dus alleen de velgrand...? Toevallig een foto van alle vier de velgen?
|
||||
|
||||
![]() Foto ga ik morgen maken, zijn gedeeltelijk geschuurd. Ben niet zo consequent op dat gebied.....
Maar er zitten 4 naafdopjes bij!
I'm trying to see things from YOUR perpective.... But I can't get my head that far up my ass! ![]() Last edited by Koen is sleeping : 27-06-2005 at 22:08. |
|
||||
|
||||
![]() Schop!
|
||||
|
||||
![]() Hier de beloofde foto's van de velgen afzonderlijk.
|
||||
|
||||
![]() hmm zien er iig al beter uit als die 8 die ik heb liggen, zal er ook eens aan moeten beginnen denk. ben ook een luie hond
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kun je beter de mijne kopen, die zijn al gedeeltelijk gedaan. Heb je meteen 8 reserve...
|
||||
|
||||
![]() tja, misschien, mijn beste velg ziet er nu zo uit, was ff probeerstukje, ik weet dat ie nog beter geschuurd moet worden...:
en dit was de beste die er bij zat... denk dat ik ze maar goud spuit en er wintervelgen van maak. zal binnenkort eens kijken of er nog plek is voor mooiere wielen ![]() edit: euh past et 20 goed onder een golf2 dan? heb nu 28 liggen volgens mij
Last edited by MauSeR35 : 17-07-2005 at 13:20. Reason: iets vergeten |
|
||||
|
||||
![]() Schop!
|
||||
|
||||
![]() Heb je de ats-jes nog?
|
|
||||
|
||||
![]() Koen, jij bent niet alleen de luie hond, ik moet nog steeds ff die deuren op komen halen...
|
||||
|
||||
![]() Deze moeten gewoon onder de Vento
Of zie ik dat verkeerd ? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zie je heel goed. Heb deze Vento zelfs als achtergrond gehad. Dankjewel, nu ga ik weer twijfelen... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Sorry of misschien geen dank hoor
![]()
|
|||
|
|||
![]() zijn de velgen er nog?
die haal ik namelijk graag op ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar ze zijn intussen weg. ![]() Heb mezelf beloofd ooit nog eens 8J's of zelfs 16"(alutec?) te gaan regelen.