![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo mensen een vriend van mij verkoopt zijn auto...
golfje 1.1 uit 1977 blauwe kentekenplaten!!!!!!!!!! wegenbelasting vrij en 60 euro per jaar verzekering in uitmuntend goede en originele staat. alleen de ATSjes zijn niet origineel verder helemaal origineel foto komt dr aan. vraagprijs is 1750 euro, bieden mag allemaal!!!!!! evt nieuwe apk als je dat wil. dus mannen, wie heeft dr ruimte voor een project???????? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() geheel origineel??
hoe zit dat met de bumpers en stootstrips aan de zijkant dan? en zitten er dan wel kleine achterlichten in? heb je nog meer foto van interieur en achterkant. |
|
||||
|
||||
![]() ik zal het hem vragen.... verders heb ik geen foto's...
zal pas maandag worden eer ik hem spreek.. kijk anders ff op vwforum daar kijkt hij zelf vaker.... |
|
||||
|
||||
![]() "Booskijker" lijkt me ook niet origineel
![]()
|
|||
|
|||
![]() Deze staat ook op marktplaats maar dan voor minder euro,s,staat al een hele tijd te koop.
Oja en hij is omgekat en is van een hassi bassi |
|
||||
|
||||
![]() hoe weet je dat is omgekat kun je meer onfo geven
|
|
||||
|
||||
![]() hij ziet er in elk geval niet origineel 77 uit...
en er zit n trekhaak achter ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wat is dan de vraagprijs op marktplaats?? en idd orrigineel is anders :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() dit is toch een andere
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat is een totaal andere auto jo... Nou snap ik er ook niks meer van.
|
||||
|
||||
![]() Deze sukkel heeft zijn post met die andere auto weggehaald.
Ik zal voortaan beter opletten voordat ik iets post. Mijn excuses!
|
||||
|
||||
![]() ziet er grappig uit Arie ik zal hem binnenkort is komen bewonderen bij je...
|
||||
|
||||
![]() he johan is goed. Dinsdag komt Huib bij mij langs!
Hij staat dus niet op MP.... of waren we daar nu al uit... :S |