![]() |
|
||||
|
||||
![]() Na al dat moois gezien te hebben op Spa werd ik afgelopen dinsdag wakker met de gedachte dat
het tijd was om de achterzijde van mijn kever op gewenste hoogte te laten zakken! Had de hele week nog vakantie dus ook ruim de tijd. Split52 gecontacteerd voor assistentie (had het zelf nog nooit bij de poot gehad) en accoord bevonden ![]() Dus na de middag in de auto gestapt en op naar Tzabtzum! Alle bouten gingen goed los, sommigen hadden ff wat meer kracht nodig dan anderen, maar over het algemeen ging het prima. Michel heeft daarna het verdraaien van de veerplaat op zich genomen waarna alles weer vast kon worden gezet. Other side, same story! En zo waren we snel een paar uurtjes verder voordat de hele zaak weer rolde. Achter zijn de veerplaten nu één buitentandje versteld, en ben er zeer content mee!! Ook de voorkant hebben we toen iets bijgesteld zodat die mooi bij de achterzijde past! Nose-down vind ik persoonlijk een erg mooie stand van de auto, nu nog es met een paar andere banden goochelen en dan vind ik het wat verlaging betreft wel prima! Hier de pix, klik erop voor de grote versie! Voor de sleutelarij ![]() ![]() Tijdens de sleutelarij ![]() ![]() Eerste foto is alleen links klaar, tweede is voor het vertrek naar huis ![]() ![]() Zo is het ff beter zichtbaar bij daglicht! De auto afgelopen vrijdag zo z'n eerste trouwerij gereden, maar daarover later meer ![]() ![]() ![]() ![]() Ist wat?? ![]() ![]()
![]() ![]() Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 27-08-2005 at 23:09. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie hoogte/laagte!
En natuurlijk nog steeds een bizar mooi kevertje!! |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit, maar dat wist je zelf ook al.
alles bijelkaar een mooie kever ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er netjes uit ! Mooie kleurtje trouwens.
|