![]() |
|
|||
|
|||
![]() Is er al ergens een lijst waar je de bakcodes kan vinden van een 020 volkswagen versnellingsbak incl verhoudingen?
|
|
||||
|
||||
![]() Die zijn er wel, maar zitten veel fouten in.
Gebruik ze daarom niet. http://www.doppel-wobber.de/forum/I...f-Getriebe.html |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een hele uitgebreide in Excel vorm.
Stuur anders in een pb je email, dan stuur ik deze door. Of ik zou even moeten kijken of ik deze ergens kan uploaden zodat iedereen er wat aan heeft? Je kunt door dit Excel bestandje ook heel makkelijker verschillende versnellingsbakken (en dus ook de verhoudingen) vergelijken.
|
||||
|
||||
![]() op onedrive/NAS oid?
|
|
||||
|
||||
![]() Even ergens geupload, als het goed is kunnen jullie nu downloaden via onderstaande link:
http://s000.tinyupload.com/?file_id...297109972471865 Laat even weten of het werkt, en uiteraard of het een handig bestandje is? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dit is wel een goede.
|
|
|||
|
|||
![]() .
Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 13:47. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb deze lijst ooit van iemand op vwvortex gekregen.
Wellicht een goed idee om deze hier op het forum bij te houden, corrigeren, aanvullen etc? ![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat is dezelfde als de mijne volgens mij :P
|
|||
|
|||
![]() Lijkt er wel op inderdaad 😁
Ik gebruik voor zaagtand diagram altijd het programma van quaife, is te downloaden van hun site. Werkt echt spatzuiver! |