![]() |
|
|||
|
|||
![]() --
Last edited by krukab : 16-11-2005 at 13:49. Reason: Verkocht !! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In de schuifdeur hebben ze wel gezeten, in het ruitje achter de schuifdeur niet. Volgens mij maakt T2a/b niet uit: zijn ze t/m model '77 gebruikt. De zwarte op de gewone personenbussen, en de chrome editie op de luxe bussen.. of was het een optie? molenari ??? Jens
|
||||
|
||||
![]() Hey crewkep,
Op die 1ste foto liggen 2 strips tussen de ruitjes in......is dat wat ik denk dat het is? (op je laatste foto mist die bus 1 deel van dat setje.....)
|
||||
|
||||
![]() Heel erg gaaf die ruitjes, maar moet je dan niet nog de ander drie kwart van het ruit en rubberzooi er ook bij hebben? Ik neem aan dat er dan weer een apart rubber in moet?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Moet je even contact opnemen met Don, er lag namelijk nog zo'n ruit met rubber in de bus die ik laatst bij hem bracht......(of waren het er 2??)
|
||||
|
||||
![]() Een paar jaar terug waren de rubbers voor de zijruiten-met-tochtruitje niet meer leverbaar bij Hans Sprenkels, maar wellicht nu dan een nieuwe repro?
Vooral de frames van de tochtruitjes rotten. De ruitjes zelf ook wel.. maar volgens mij wel wat minder. Vanaf model '78 waren schuifruiten leverbaar: hier rot juist de koets (blijkbaar zijn de afmetingen van het aluminium nét wat anders dan bij een gewoon ruit in hetzelfde rubber). Jens
|
|||
|
|||
![]() Verkocht !!
|