![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() hij heeft wel een beetje veel spelvauten en hij mist een heleboel leestekens dus is het gewoon niet te lezen wat daar staat nederlands is niet zijn sterkte punt in ieder geval.
|
||||
|
||||
![]() zit een luchtje aan
|
||||
|
||||
![]() doe mij alleen die "onderdellen" maar. Hebben ze ook dellen voor bovenop?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Restaureren is ook niet zijn sterkste kant.......... Ben al bij de auto wezen kijken ![]() oude bodem zit er nog in, en er is van binnenuit een vlakke plaat overheen gelast......... Rest van het laswerk is ook om te huilen ![]() Om nog maar te zwijgen over het spuit- en afbouwwerk. Alles is meegespoten, incluus handschoenenkastjes, bedrading, enz enz Als je hier wat moois van wilt maken zal de kever opnieuw body off gehaald moeten worden. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Bij de dealer in Leeuwarden (auto bourguignon) staat een bril in de showroom. Het is er nog een zonder reumakleppen, dus ik vermoed van '51 of zo.
Deze is behoorlijk netjes en origineel, al staat hij op 15" velgen helaas. Wel heeft hij rilbumpers en brilsierstrips op de koets, en een klok in het dashboard. Voor deze Kevert wordt 10.000 (of net eronder) gevraagd. Jens
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klinkt goed! deze '49er heeft ook wel de originele strips en een klok, maar daar is ook alles mee gezegd. En de vraagprijs ligt ver boven de 10.000 naar mijn weten........
|
||||
|
||||
![]() zie je nou wel de kever is net zo fout als zijn spelfouten, wel jammer voor zo'n brilkever
|
||||
|
||||
![]() vreemd om zo'n zeldzame auto op te knappen en hem helemaal te verkloten...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij zal 't niet expres gedaan hebben hoop ik............ Nu maar duimen dat hij in goede handen terecht komt !!
|
||||
|
||||
![]() nee maar toch, als je toch weet dat je een zeldzame auto aant restaureren bent, en je weet dat t ding historische waarde heeft, dan doe je zulke dingen toch niet:
-oude bodem zit er nog in, en er is van binnenuit een vlakke plaat overheen gelast......... -Alles is meegespoten, incluus handschoenenkastjes, bedrading, als je dit bij een golf 2 doet of weet ik wat voor auto, ok.... maar dit snap ik gewoonweg niet...
|
||||
|
||||
![]() Geef em maar aan mij!
![]() ![]() 't Is inderdaad jammer dat zo'n ding is geprutstaureerd... ![]() Alles is anders bij die vroege kevers. De meeste onderdelen zijn uniek voor de bril. Ook kokerbalkprofielen, bumpersteunen en weet ik veel wat zijn vaak net een slagje anders dan bij een ovaal. De waarde voor een brilkever hangt in grote mate af van het feit of ie gerestaureerd met oog voor detail of niet. Jammer dat niet iedereen bereid is zoveel moeite te steken in een beetje onderzoek wat betreft originaliteit... De mijne wordt iig wél met oog voor detail gerestaureerd... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Misschien wat voor Lennard.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jup, en bij deze zitten er achter dus bumpersteunen in voor DIKKE bumpers ![]() Zitten hartjes op, maar de OG brilachterlichten in kleur zitten er al wel bij. Nadeel is alleen dat ze veel te hoog zitten ![]() En zo kan je nog wel een poosje doorgaanmet dingen die niet kloppen ![]()
|
|||
|
|||
![]() hallo mensen ik ben ook bij de kever geweest maar ik kan er niks aan vinden hoor zijn jully ook geweest ik vont het een mooi en goed ik heb het liever zo org met de bodem plaaten dan nieuwe je moet maar gaan kijken wat voor uniek kever het is gr je moet eerst gaan kijken en dan praten
|
|
||||
|
||||
![]() zoek de verschillen:
***tekoop vw kever bril van bwj 1949 met org kl bruin en org ned kent van linne kever is in org staat org achter lichten bumper luchtfilter auto is 15 jaar geleden heelemaal uitelkaar geweest er zijn maar 6 plaatjes in geslast in heel de kever op nieuw gespoten gedeltelijk opgebouwt wat moet er aan gebeuren van binnen bekleden raamen er in even naar lopen en rijden er is veel aan vernieuwt onderandere remmen + tromel remkabels moter uitelkaar geweest treplanken buiten spiegel raam rubbers raamen nog veel meer maar wegen tijd gebrek verkoop ik hem starte en lopen doe een bod en hij is van jou bij echte intressen gewoon even bellen auto is helemaal compleet de achter lichten die er nu op zit zij al vervangen naar anderen naar de org met extra onderdellen moter nieuw koplampen treplanken pinkers en nog meer ***hallo mensen ik ben ook bij de kever geweest maar ik kan er niks aan vinden hoor zijn jully ook geweest ik vont het een mooi en goed ik heb het liever zo org met de bodem plaaten dan nieuwe je moet maar gaan kijken wat voor uniek kever het is gr je moet eerst gaan kijken en dan praten Maar idd, als je interesse hebt zou ik zeker gaan kijken.......het is een uniek exemplaar.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jij bent echt helder!!! En dat zo vroeg al. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() @Volksaddiction, zo veel moeite hoef je niet te doen, kijk naar de naam van de verkoper en de naam van de poster, ![]()
Last edited by Berserker : 29-06-2006 at 08:51. |
|
||||
|
||||
![]() Post is gereport door Dennie. Wat mij betreft blijft ie open zolang jullie niet op de man spelen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()