![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voorremmerij 4 sale ivm mijn upgrade naar 256mm schijven:
Voorremklauwen Bijna nieuwe ongeventileerde schijven Bijna nieuwe blokken Klauwen los, €25/stuk Blokken + schijven €50,- 1 koop 2 klauwen + schijven en blokken €90 evt monteren is mogelijk. Achter trommels+ remschoenen + + remcylinders + asstompen en goede lagers €30 Koplampen Koplampen €10,-/stuk Verstralers €10/stuk Mk1 Grill met dunne lamellen dubbele koplampen incl verstralers €20 Mk1 Grill met dikke lamellen dubbele koplampen incl verstralers €20 Achterlichten Caddy is zeer goede staat €25,- ATS Cup 15" gestraald en zwart glad gepoedercoat, ideale rat of winterwielen met 4 bijna nieuwe Continental 195/50R15's €200,- Koppeling 020 bak incl vliegwiel&drukgroep €40,- Startmotor 02A €20 Dynamo 55A €20 Dynamo 45A €20 Dieselinjectiepomp TD €40 Dieselinjectiepomp GTD €50 Groot model Radiateur mk1 + verzinkte radiatorkap €40 Intercooler Aluminium buis 55x2mm €12/meter (op elke gewenste maat)
Audi A4 Avant TDI werkpaard VW Passat LS '74 1.8 Weber hobbypaard Renault Twingo @ LPG-G3 Cheap-o-paard - Build to go, not to show - Last edited by Morninglight : 24-08-2006 at 15:53. |
|
||||
|
||||
![]() foto van de grille met chromen randjes ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mag ik de 2e optie daarop? (na bezichtiging vd foto) ![]()
|
||||
|
||||
![]() diameter van de trommels achter ....caddy trommels?
|
|
||||
|
||||
![]() Ik zal morgen bij daglicht een fotootje van de grill maken
![]() Het zijn geen caddymaat trommels, ze komen van een mk1 cabrio 1.8i af.
|
||||
|
||||
![]() Grill verkocht... update
![]()