![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() het gaat hier om een NIEUWE set van weitec type vw027gt.
dit is een verlaging van 60/60 maar je kan de achterkant verstellen met behulp van de ring te verplaatsen. de achterkant is al gereed voor montage,hij is dus al met bovenschaal en op spanning gebracht. de voorkant moet nog wel op spanning worden gebracht met je eigen bovenlager. aan de voorkant zitten losse schokbrekers die in de buitenpoten geschroefd worden,die heb ik er evt.ook nog bij. nieuwprijs ong. 399 euro.(zonder voorbuitenpoten) prijs €300,= ![]() Last edited by ingrob : 16-01-2007 at 19:08. |
#2
|
||||
|
||||
![]() doe een goed bod op dit nooit gemonteerde setje en het is voor jouw en natuurlijk:
de beste wensen voor 2007 |
#3
|
||||
|
||||
![]() deze set moet weg!
wie niet zon keiharde schroefset wilt maar een comfortabele en kwalitatief goede set wilt hebben. doe eens een leuk bod.......... |
#4
|
||||
|
||||
![]() nog eens omhoog.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Heb je foto's van die setje? Snap niet helemaal wat er nog aan moet gebeuren
![]()
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#6
|
||||
|
||||
![]() Je eigen of nieuw toplager er ff opzetten voren.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En dat is kostbaar cq veel werk? ![]()
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#8
|
||||
|
||||
![]() Vaak kun je ze zo erop draaien bij verlagingssetjes. 10 minuutjes werk
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Das alleen bij een schroefset zo toch ?
Bij normale verlagingset moet je de veren samen drukken mbv verenspanners. Deze zijn overal wel te krijgen .. bij ons in de buurt verkopen ze ze voor 12,95€ van Mannesmann. |
#10
|
||||
|
||||
![]() Of met spanbanden als je van risico houdt
![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() Quote:
yep,nog even samen drukken,toplager ertussen en klaar is clara ![]() heb even geen foto's ivm stukke camera maar met een beetje fantasie is het wel te doen toch?? |
#12
|
||||
|
||||
![]() Alleen als je je eigen veren loshaalt moet je verenspanners of spanbanden gebruiken, om de bovenste veerschotel eraf te halen, korte veren van verlagingssets staan nooit zo op spanning en kun je makkelijk met 1 hand omlaagduwen en dan snel de bout erop en als je de bout strakker aandraait gaat de veer vanzelf zich spannen....
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#13
|
||||
|
||||
![]() prijsverlaging:
300euro!!(bijna net zo goedkoop als dat raceland spul enzo) |
#14
|
|||
|
|||
![]() Quote:
euhmmm, stond die prijs niet ook al in de 1e post? Quote:
NIET doen! Dat kan je je gezicht kosten... Quote:
Sorry, maar hier ben ik het niet mee eens. Dit ligt er ook aan hoe lang je schokdempers zijn. Heb je ingekorte dempers/veerpoten zal je net zo veel moeite hebben om de veren ver genoeg in te drukken zoals bij originele veren. Ook is het zo, dat je de moer van het toplager ZONDER spanning vast moet draaien, en de veer pas na de montage druk op de veerschotel uitoefent. Dus klemmen halen of laten maken of doe-het-zelf garage en klemmen lenen. |
#15
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Neuh...
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#16
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb ik ook meteen maar aangepast aan nieuwe prijs..... ![]() |
#17
|
|||
|
|||
![]() Quote:
aaaaah! ![]() ![]() |
#18
|
|||
|
|||
![]() een vw027gt is volgens weitec 80/80 verlaging...
|