![]() |
|
||||
|
||||
![]() d.hoogland@planet.nl voor mail en alles ligt in Leusden.
Niet komend weekend maar het weekend erop gaat mijn Golf 2 Madison naar de sloop. Het is een 1.3NZ motor waarvan de koppakking eruit ligt of een scheur in de kop, misbruikt goed olie en koelvloeistof, versnellingsbaksteun overleden. - Rood/witte achterlichten (rechter moet gekit worden) zonder oranje 15E - Jamex logoloos front 30E
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka Last edited by vwleusden : 27-01-2007 at 19:57. |
|
||||
|
||||
![]() Zijn die Gti bumpers nog een beetje netjes?
|
||||
|
||||
![]() Pm 4 U....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Redelijk, zijn nier meer als nieuw. Zijn wel originele met lijntje op de hoekjes en komen eigenlijk van een 86er af. Heeft de vorige eigenaar gedaan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gasklephuis, LMM en ontsteking gereserveerd (Dennis_vw)
Schroefset gereserveerd (Mondy)
|
||||
|
||||
![]() Gaan de pinkers van de zijschermen ook in de verkoop? En die rood/zwarte achterlichten?
En kan ik een plaatje van het interieur hebben als dat ook verkocht wordt? Ik wil graag de deuren hebben als die nog helemaal in orde zijn. Ik had een set gevonden maar ik hoor niks meer van de verkoper... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hoedenplanksteunen + trekhaak.
Kan daar een mooi prijsje voor gemaakt worden? |
|
||||
|
||||
![]() Mocht christiaan het dan niet aankunnen dan kun je het bij mij nog kwijt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() @Broodliefhebber: Golfzilla heeft de deuren en achterklep gekocht, die was er a la minute bij. Knipperlichten zijn een oranje en een zwarte
![]() @Gertjan: Nu wintersportaktie, trekhaak voor 35E met gratis hoedenplanksteunen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Miljaar! Heb ik ook niks aan he. Succes met de verkoop dan...
|
||||
|
||||
![]() Misschien een mooie zachte pookknop (4 bak toch?)
|
|
||||
|
||||
![]() Zit een pookknop van een S6 in...
|
||||
|
||||
![]() - Rood/witte achterlichten (rechter moet gekit worden) zonder oranje 15E
- Jamex logoloos front 30E Auto is compleet weg verder dus er zijn geen frutsels en dingen.
|
||||
|
||||
![]() Topic mag dicht.