![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wegens beindiging hobby te koop.
in zijn geheel te koop voor een prijs rond de 4500,- anders gaat hij uit elkaar en verkoop ik hem in onderdelen. het is een hobby auto waar ik de laatste 3 jaar max 10.000 km mee gereden heb. Hij heeft meer binnen gestaan dan buiten. Helaas is één strakgezette deur beschadigd dus deze moet opnieuw gespoten worden. Verder moet het dashbord nog op een paar kleine punten afgewerkt worden. Ik was van plan om een tft scherm in het airbag gat te bouwen. etc. het zijn een paar kleine dingen die je moet doen om de golf meeting klaar te maken voor de zomer. Het is een heuze blikvanger. tevens is de motor 2.0 16v ondertussen ook redelijk zeldzaam in een golf 3. deze motor levert 150 pk. Hij is dus best redelijk snel, maar toch zuinig. denk aan 1:12/14 als je normaal rijdt. Ik ben er altijd zuinig op geweest en heb er veel energie in gestoken. Nu is het de beurt aan iemand anders. kijk voor meer info op http://members.home.nl/cleaned groet Bram |
|
||||
|
||||
![]() Heb je die TT velgen nog? En waar vandaan ben je?
|
|
||||
|
||||
![]() Is deze voorheen rood geweest?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
yep |
|
||||
|
||||
![]() Geen belang bij om de velgen te verkopen zeker? Ik vraag of de velgen er nog zijn en waar ze liggen.
|
|
||||
|
||||
![]() Ja ze zijn nog te koop
en ze liggen in tilburg grtz Bram |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vanwaar deze vraag eigenlijk? |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
geen animo voor de golf? is ie te duur ? te lelijk? of wat? leek me toch wel een leuk project voor een beginnende klusser! |
|
|||
|
|||
![]() ruilen met polo ?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Laten we het erop houden dat de gemiddelde smaak op het forum neigt naar origineel, laag en met dikke wielen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heeft tegenwoordig ook mijn voorkeur! Maar ja, ieder zijn ding toch! ![]() ik dacht dat er nog wel iemand te vinden was voor een gecleande golf. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
helaas, ik heb nog 2 projecten. ik ben dus aan het ruimen. grtz Bram |
|
||||
|
||||
![]() nieuwe prijs is 3500,-
|