![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Last edited by krukab : 03-10-2006 at 08:10. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit! Mooie oplossing ook zo.
__________________
http://www.volkswouter.nl |
#3
|
||||
|
||||
![]() Kruk...welke motor komt er in dan?. Langere bouten is ook (iets) zwakker lijkt me, een 2600cc ga nie lukken dan hehehehe.
Ziet er goed uit. |
#4
|
||||
|
||||
![]() -
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mĂ*jn kant op!
Last edited by sjampoo : 09-09-2004 at 09:50. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Stiekum,wil ik wel een rondje rijden als je klaar bent..
![]()
__________________
http://www.volkswouter.nl |
#6
|
||||
|
||||
![]() zou geinig zijn.... vette ideeen zeg
![]() ![]()
__________________
Fryske Âlde Skoalle Luchtkuolle (en Wetterkuolle) Gers Jarre Memmebatsers! Quote:
|
#7
|
||||
|
||||
![]() lekker ben jij...
Maar nu weer zonder geleuter in dit topic, ben ook wel erg benieuwd of die methode bekeken is eigenlijk.
__________________
Fryske Âlde Skoalle Luchtkuolle (en Wetterkuolle) Gers Jarre Memmebatsers! Quote:
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Back to school: de kracht wordt niet door de bouten overgebracht maar door de normaalkracht die ze leveren op het oppervlak. De normaalkracht X de wrijvingscoeffcient is de kracht die de verbinding over kan brengen. Als de bouten los zouden zitten worden ze op afschuiving belast en zijn ze heel snel stuk, ze zijn alleen gemaakt om trekkracht te weerstaan.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
#9
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Slecht tijdstip om dit te lezen ![]()
__________________
Grt Frederic. Quote:
|