![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo allen,
zaterdag is het zover.... we gaan een rode '87er jetta MK2 een nieuw leven bieden. Uiteraard is stap 1 . .. de boel omlaag. Mijn oog is gevallen op een schroefsetje supersport, BK vraagt hiervoor 399,- en zo'n 65,- montage kosten. Is dat redelijk of hebben jullie andere tips ? Zelf doen is lastig omdat ik daarvoor niet de juiste middelen heb. Tips zijn welkom.. ![]() p.s kom zelf uit Utrecht, dus liefst beetje in de buurt, tenminste, niet helemaal in Friesland of Limburg ![]() alvast bedankt.. foto's volgen van mijn jetta project |
|
||||
|
||||
![]() Zelf doen is een eitje. En als je meer wilt sleutelen zijn de benodigdheden voor het verlagen van een auto niks anders dan de standaard dingen die je in huis moet hebben. Ik ben zelf toevallig in Utrecht zaterdag, dus kan desnoods helpen, maar ik heb iemand ie meerijdt dus dat weet ik niet helemaal zeker.
Zoek anders even op het forum daar staat wel uitgelegd hoe je moet verlagen. En als je geen zin hebt in gezeur is het even naar Heiloo rijden en voor 65.- ben je klaar.