![]() |
|
||||
|
||||
![]() Volkswagen Jetta 1500 LS Aut.
Merk: Volkswagen Model: Jetta Bouwjaar: 1981 KMstand: 103xxx Carrosserie: 2-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 850 kg Kleur: Groen Vermogen: 51kW Cylinderinhoud: 1457cc Bijna 27 jaar oud en dus oldtimer, belastingvrij en ook de verzekering kost bijna niks. Interieur is smetteloos, zowel de stoelen, panelen en bank als de hemel het het dash. Ook de vloerbedekking vertoond geen enkele vorm van slijtage ook niet onder de stoelen. Er zitten origineel 5.5j stalen GTi velgen op, dus niet achteraf gemonteerd! APK tot 10 januari 2009! Aanpassingen - Vmaxx schroefset zgan - Originele A-stijl klapraampjes blank glas - Blauwe platen met opgelegde letters - Spucknapf stuurtje - Velourse matten - 80er Blaupunkt radio, met ipod adapter Reeds vervangen - Startmotor - Einddemper - Distributieriem - Spanrol - Oliefilter - Olie - Etc. Vraagprijs op origineel 5.5j staal: €2950,- ATS Classic kan tegen meerprijs erbij! ![]() ![]() ![]() ![]() Reden van (eventuele) verkoop: Waarschijnlijk zit ik volgend jaar een jaar in Engeland (ivm studie) en moet ik 'm zoieso verkopen. Misschien wil ik nu een autootje in wat mindere staat waar ik nog even een paar maandjes mee uit de voeten kan. eventuele inruil is dus mogelijk, dit kan van alles zijn als het maar oud en volkswagen is, mk1/mk2/35i/etc. Meer foto’s kan je vinden via de volgende link: Klik! Voor foto’s, tekst en uitleg verwijs ik je naar mijn topic: Klik! Interesse, pb of mail naar: mishastrik@planet.nl Last edited by Misha : 18-04-2008 at 20:19. |
|
||||
|
||||
![]() up!
|
||||
|
||||
![]() up!
|
||||