![]() |
|
||||
|
||||
![]() Aangezien mijn 181 al geruime tijd stond te schreeuwen om een nieuwe laklaag heb ik hier dan eindelijk maar gehoor aan gegeven.
![]() Hier zijn de spatborden eraf, die zijn van de buitenkant reeds kaal. ![]() En dan kom je weer een gaatje tegen, geeft niets ik ben er inmiddels wel aan gewend ![]() ![]() Wat hier nou ooit de bedoeling van geweest is ![]() ![]() Lijkt wel grappig zo zonder spatborden. ![]() Hier zal ongetwijfeld iets Wehrmachts gerelateerd hebben gestaan. ![]() Ja het lijkt best leuk zo ![]() ![]() Let even op de extra bevestiging van de vooras zoals die bij een 181 standaard is, wel leuk dat mijn verlaagde as weer op deze originele manier bevestigd kon worden. ![]() Bruut. ![]() Onderkant van de bandenbak, roestig maar niet doorgerot ![]() ![]() Even snel een foto van de gedemonteerde voorspatborden op de achterbank. ![]() Hier hoort 1 van de buitenspiegels te zitten, ook hier is in het verleden al eens aan "geknoeid". ![]() Een voorbeeld van het slechtere laswerk, de vorige eigenaar nam het niet zo nauw... ![]() Weer die bevestiging. ![]() En nog een keer. ![]() Weer een deurtje van 4 verflagen verlost. ![]() En nog 1 ![]() ![]() Motorkap ook nog maar dan. Morgen schuren en de binnenkanten van de deuren, kleppen en spatborden kaalhalen. Dat gaat vast makkelijker omdat daar maar 2 laagjes (legergroene) verf opzitten. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat ook een maf idee inderdaad!! Gelukkig gaat mr. VA hier uitkomst bieden ![]()
|
||||
|
||||
![]() tis dat het niet origineel is, maar vind het wel "mooier" staan.. voor zover dat kan met een 181 :p
|
||||
|
||||
![]() Misschien ooit de hoek van de deur vervangen???
|
|
||||
|
||||
![]() Mooi werkje.
Welke kleur wordt ie Leger groen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kijk eens naar de andere kant, 181's hebben geen vierkante deuren normaal
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die hoek zit er origineel niet eens... dus vandaar het vreemde eraan! Kijk maar eens naar de rechterzijde: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tjaap: Een Kübel is zo lelijk, dat et gewoon mooi is ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Idd. dat is dan ook precies de reden waarom ik em gekocht heb
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi L319 is niet lelijk!
![]() Goed bezig wouterrrr! Gjin sa fjirder mei it bakje, spa hellest net tink?
|
||||
|
||||
![]() foto's doen t niet (meer)
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|