![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nankang 185/35 17 nieuw en uiteraard nog nooit gemonteerd. Leverbaar per 2 of 4 stuks.
Verkocht ![]() Last edited by Erik M : 10-12-2008 at 13:37. |
|
||||
|
||||
![]() Niemand op zoek naar platte bandjes?
|
|
||||
|
||||
![]() omhoog!
|
|
||||
|
||||
![]() Ik weeg het gewicht van het rubber van 1 band, dat vermenigvuldig ik met 1,50 euro en dan tel ik daar de kosten van mn huur woning bij. Dit deel ik natuurlijk door het aantal klanten dat ik verwacht en daar tel ik uiteraard 75% winst bij op, en dan kom ik precies uit op 80 euro per stuk
|
|
||||
|
||||
![]() Ach gut................beetje beledigd.
Maar was inderdaad meer een vraag dan een irritante opmerking zoals jij het noemt. ![]() En als je in de plaatsen woont waar jij komt met de bandjes is de prijs van € 80,- wel redelijk. Maar waarom moet ik mijn adresjes delen met iemand?
|
||||
|
||||
![]() Je deelt je mening toch ook met ons, vroeg ook niemand om. als je niet wil vertellen waar jeje spullen voor weinig koopt moet je ook niet vertellen dat je ze voor weinig koopt
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook nog een setje 16" staal liggen, origineel van een golf 4/bora met banden in dunlop 195/40-16(aan vervanging toe 2mm) en continental 195-45-16 (prima staat 5/6mm) 175euro
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Niemand een goed bod?
|
|
||||
|
||||
![]() Stalen wielen zijn verkocht, de 16" banden heb ik nog. 85 euro voor 4
Nangkang 185/35 17 heb ik ook nog, niemand op zoek? |
|
||||
|
||||
![]() hmm wil niet vervelend doen maar ik kan die nankang banden voor 65 euro per stuk krijgen nieuw...
|
||||
|
||||
![]() Geeft niets hoor, bedankt voor je toevoeging. Levering laat te wensen over, probeer ze daar waar jij ze kan krijgen ook maar te bestellen en ze dan ook nog eens te krijgen.
|
|
||||
|
||||
![]() Hoe fucking ingewikkeld kan het zijn om je aan een paar simpele forumregels te houden?
Quote: