![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik ben een tijd geleden aan mijn dicht MK1 begonnen met de restauratie
![]() meer foto's http://www.mijnalbum.nl/Album=QCAMD4R8 ik kom er echter niet meer aan toe, ben druk met mn cabrio bezigm en die vraagt ook nog veel aandacht, dus bij deze gaat mijn dichte carroserie in de verkoop kenteken GG-44-FJ 1980 met smalle achterlichten als automaat op kenteken slechte plekken: bijde wielranden achter, zijn uitgeslepen en nieuwe erbij. tankvullig, reeds uitgeslepen dorpel rechts voor, reeds uitgeslepen 1 plekje in de frontbalk reeds uitgeslepen schut bord is verwijderd, even als de accu steun chasisnummer staat op de veerpoot(affabriek) carrosserie staat nog op 4 quartet velgen en is rolbaar inclusief deuren, motorkap en achterklep, voorschermen zijn weg(gerot) Prijs inclusief kenteken: 300,- euro auto is in principe compleet alles kan er eventueel bijgekocht worden, er gaat niets los weg voordat de carroserie is verkocht. mocht je vragen hebben hoor ik het graag. |
|
|||
|
|||
![]() (sch)UP
![]() |
|
|||
|
|||
![]() upje, en ik kom uit halle, achterhoek
![]() |
|
|||
|
|||
![]() en wat is je prijs zonder motorkap. en bijde deuren.
|
|
||||
|
||||
![]() als ie weg is zonder deuren heb ik iig wel interresse in de bestuurders deur mits deze nog volledig hard is