![]() |
|
|||
|
|||
![]() Na lang wikken en wegen heb ik besloten toch mijn alpina velgen te verkopen omdat ik groter onder mijn corrado wil en mijn plannen waren om ze onder mijn golf 1 cabrio te zetten, maar die is verkocht.
Zijn zeldzame alpina velgen en bijzondere maten: -16 inch -7j rondom -et-waarde 28 -Steek 4x100 -Naafdiameter 57,1 Velgen zijn compleet opnieuw gepoedercoat in orginele kleur met een groter flake erin en hebben nieuwe alpina logo`s en verkeren in superstaat! Past dus gewoon op een vw, mooi voor onder een golf 1 of 2 met strakke bandjes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Liggen in Groningen maar kan ze ook verzenden want ze zitten nog in de dozen ![]() Vraagprijs omdat het moet 650,- euro Last edited by Kazzo : 28-12-2008 at 20:00. |
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() Mooie velgen, ik heb ze in 17" onder de Z3 Coupe
![]() Zoals deze dus ![]() Prijs is zeker netjes te noemen imho ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bedankt voor de reactie, klopt over de orgineliteit, heb er al meerder vragen over gehad dus bij deze ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nieuwjaars knaller 500,- euro
![]() |
|
|||
|
|||
![]() orgineel heeft het ventiel achter de middenkap zitten. dacht altijd
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kijk zelf maar bij Alpina. ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Oud model had dat nog niet!
|
|
|||
|
|||
![]() up
|