![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo ...... ,
Ik ben Benno 32 en kom uit Denhaag. Ben werkzaam bij groothandel in banden velgen etc. in Gouda. Rijd sinds april 08 in een bora variant 2001 highline tdi 96kw. Helaas geen leer als enige optie! Moet zeggen rijdt zeer goed,alleen de optische kant in nog niet naar wens ![]() oa: +-170pk JD-chip xenon-2007 charatere eibach bonrath Er gaat nog het een en ander veranderen,hoop daar rond maart/april mee klaar te zijn. Zal daarna op zekers weer eens naar meetings willen gaan..... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kijk eens aan, daar was Benno al.
![]() Dikke auto man, maar dat wist je al. ![]() Nog even een foto van het frontje? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Deze 19" RH aw crossline zijn verkocht. Ben nog in twijfel 18"/19"...... |
|
||||
|
||||
![]() Hey arnaud,
Jaja......heb ff geduurd...! Sprk je..... |
|
|||
|
|||
![]() welkom, mooie variant heb je
|
|
||||
|
||||
![]() welkom, mooie variant succes op het forum
|
||||
|
||||
![]() hespo?
|
||||
|
||||
![]() Hey Benno mooie wagen heb je kerel
![]() ben benieuwd welke velgen het nu worden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @wiljan/richard....bedankt he.
@tjaap: nee.....ken anton etc wel....zit daar wel inb de buurt,maar is niet mijn bedoeling om uberhaupt zaken met prive te mengen.....stuur je nog wel ff pb ![]() @RONNIE: wordt het niet eens tijd voor een andere profielfoto ![]() Heb jij al wat moois voor de A6 dan ?? Zat eerst nog aan jouw Bbs-en te denken,maar helaas te lang gedacht..! Oldskool bbs in 18" of 19" is helaas niet meer te vinden...weet het echt nog niet.....moet wel zeggen dat ik zo op mijn 16" winterlook wel het beste mijn vermogen kwijt kan grtz Benno |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ronal r50 8j 18" 5x100 et35 nf57 Oldskool in een newskool jasje..... Either you love it or you hate it ![]() heb setje besteld......2-3 weken levertijd. icm 225/40r18 hankook k107 s1 evo Moet ten alle tijden rekening houden met mijn parkeergarage ![]() Voor de rest niet veel tijd gehad voor de auto. Achterklep is al wel strak. Ga me in mei echt even boos maken...... ![]() Wordt vervolgd. mvg benno |
|
||||
|
||||
![]() De ronals hadden weer vertraging opgelopen in de fabriek.
Dus die heb ik gecancelled en toch maar weer 19" gekocht. 8.5j 19" 5x100 et30 BBS CH BLACK EDITION + 225/35R19 FALKEN FK452 In mei gaat ik mij echt ff boos maken om het naar mijn zin te krijgen....!! grtz Benno |
|
|||
|
|||
![]() ziet er netjes uit
ik ben ook nog op zoek naar de geschikte zomer set heb in een van mn topics een velg staan dat lijkt me wel wat vind je grilletje ook wel dik waarom heb je eigenlijk geen v6 onderlipje? nou succes met de velgen nog grtjs andy
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Gaat eind deze week dan eindelijk gebeuren... ![]() Nieuw zilver jasje voor de hele buitenkant: LAW7 reflex-silver -schermen+klep strak -golf-5 spiegels + audi-dakantenne -v6-lippen -votex skirts -dakspoiler -w8 + div. alu interieur (toekomst nog leer,liefst recaro) -dak matzwart folie -powerflex in draagarmen -kn-filter+rvs-kat -ramen blinderen (eind juni!) etcccccccc...... Ben 14/5 ook nog lange ochtend bij JD geweest. Ben weer perfect door de boys geholpen ![]() Jeroen heeft een echte chip op maat gemaakt: 170,7pk 389,7nm Mijn auto moet voor VAG-FRYSLAN zo goed als klaar zijn. Is een eindje rijden,maar lijkt me gaaf om bij te mogen zijn. Grtz. Benno |
|
|||
|
|||
![]() zooo hee leuke bak zeg
![]() als ik op VAG-FRYSLAN ben zal ik zeker ff een kijkje nemen ![]() succes nog. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hey Benno hoop dan dat ie klaar is kan ik hem even in het echt bewonderen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Boys,
thnx.....gaat zeker mijn best doen. zat.ochtend alle losse delen spuiten. maandag-avond de auto. dan opbouwen en veel puntjes op de I zetten. do nieuwe vooruit + wo folie dak. kan ik ook eens de man achter DE A6 ontmoeten...... ![]() grtz |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() vandaag in echt gezien(we zijn gewoon buren met het werk)
echt een mooie auto, mooi zwart dak, ziet er gaaf uit benno