![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te koop
Nette Volkswagen Golf 2 Gti Edition One 16V 1.8 16V 5 Versnellingen +/- 180.000 Km Kleur: Paars Nederlands auto +/- 140 pk keuring tot 9-9-09 uiterlijk: - 15'' 5 spaaks velgen (+/- 1,5 jaar oud) - 195/45/15 banden - supersprint schroefkit - heldere koplampen - grill met rood randje - Dtm uitlaatdemper - Bonrath ruitenwisser - heldere achterlichten Interieur: - dvd schermen in zonnekleppen - Recaro stoelen (electrisch) - zonnedak - stuurbekrachtiging - sportstuur - sportpedalen - blauwe interieurverlichting - alarm - goed werkende MFA Vraagprijs: 1000 Euro Telefoonnummer: 0031 622521703 (na 17.00) Auto is te bezichtiging in Philippine (NL) vlakbij Terneuzen en Assende (BE) Mvg Bart Boonman Last edited by Bart Boonman : 01-04-2009 at 16:39. |
|
|||
|
|||
![]() Nogmaals in het zicht!
Kan wat van de prijs |
|
|||
|
|||
![]() zou je mij mischien wat fotos kunnen mailen naar dwahaas@live.nl
mischien is t makkelijker om ze hier te posten..meer bekijks ook ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() fotos verzonden!
Kom kijken en we komen er wel over uit voor de prijs! |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn ook..ronniemeuleners@hotmail.com
|
||||
|
||||
![]() is het niet makkelijker om de foto,s hier neer te zetten??
stuur ze maar door dan plaats ik ze hier op het forum. miruske@hotmail.com gr menne
|
|||
|
|||
![]() Fotos verstuurd
Menne alvast bedankt voor het posten! Vraagprijs verlaagd! Auto mag echt weg |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() bij deze de foto,s
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Red Bull
Hartelijk bedankt! |
|
|||
|
|||
![]() Bieden mag mensen!
Auto gaat mss in onderdelen weg, dus als je intresse hebt in onderdelen mag je dit laten wetten! ![]() mvg Bart Boonman |
|
|||
|
|||
![]() Is bestuurders stoel van recaro's nog goed?
indien wel, ben ik zeer geintereseerd in het interieur! heb je foto's? |
|
|||
|
|||
![]() Op dit moment zijn er al geinteresserde in:
-velgen -ruitenwisser -remmen -vering -voorstoelen motorblok en mfa zijn nog de meest interesante overgebleven delen denk ik zo indien er mensen zijn die de gehele auto willen kopen, dit heeft nogaltijd de voorkeur ![]() Mvg Bart Boonman |
|
|||
|
|||
![]() komaan mensen
mooie auto bij dit heerlijke weer, dakraam open! |
|
|||
|
|||
![]() Ronny de Limburger is er geweest ....
|
|
|||
|
|||
![]() rubenD -> Ik hou je niet tegen hoor
![]() De Limburger is inderdaad bij mij geweest, die zei dat het blokje perfect liep! ![]() vrolijk pasen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() nederlandse auto? lijkt een ingevoerde of zie ik dat verkeerd? maar dan nog is het niet veel geld hoor
|
|
|||
|
|||
![]() Ingevoed in 1995 uit mijn hoofd gezegt!
Nederlands auto staat erbij omdat deze advertentie ook op een Belgse site te vinden is ![]() |