![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lekkere laidback pruttelhokken meeting
echt wel ....zeer relext |
|
||||
|
||||
![]() Als ik dit zie krijg ik zal zin in 6 juni air-time. Was hier ook een BBQ Wel geluk met hetw eer zeg!
|
|
||||
|
||||
![]() Zijn dit de foto's van 2008 of van 2009? Altijd dezelfde auto's daar
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Was weer een gezellig middagje
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Altijd dezelfde die op de foto komen! Was er nog even met m'n 58, die deed het vorig jaar om deze tijd nog niet. Nu eigenlijk ook nog niet, en op de terugweg nog wat extra sleutelplezier erbij gekregen.. houd me van de straat... De middag was toch geslaagd! Heerlijk weer & (dus?) relaxte sfeer. Jens |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit, helaas gemist ivm drukte. topfoto's weer Lennart. Schitterende scherpte-diepte! Ik spreek je dit seizoen nog
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hey Jens,
Kijk even op mijn site, daar staat al een foto van je kever. Binnenkort plaats ik nog wel een foto waar die helemaal op staat. |
|
||||
|
||||
![]() Was weer gezellig!! Heerlijk weertje, zo houden we het wel vol tot de zomer
![]() Hier nog wat foto's van je site Johan, zitten weer leuke tussen! Zelf amper foto's gemaakt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Houkes en een voorproefje op de F&F film haha... Maar die 911 rookte ook BEHOORLIJK toen hij weg reed zeg... zal wel vaak flink op z'n flikker krijgen. Is de rook hier dus niet van dat ding??
|
||||
|
||||
![]() Supermeeting!
Houkesbak ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt! Was beetje misgegaan tijdens oliebijvullen volgens Bonne, maar levert wel leuke sfeerplaatjes op ![]()
|
||||
|
||||
![]() He,
Ja klopt idd Gerk, mijn schoonpa had wat te veel olie in de dry sump tank gedaan ![]() ![]() Grt Bonne ps op ze'n vlikker krijgt die porsche niet, is een ouwe lullen bak no ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hier ook nog een paar pics van mij, was veel te gezellig om foto's te maken!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()