![]() |
|
|||
|
|||
![]() binnendorpels voor spijlbus,gezet naar NOS voorbeeld uit 1,5mm plaat. Niet voor spijlbussen met (dubbele)schuifdeur ... sorry bkz .... :frown: Prijs per set;50 euro |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
stuurde je net een mailtje erover. ![]() I see ghosts :frown:
|
||||
|
||||
![]() Kruk,
weet jij zo 123 of deze hetzelfde zijn als voor mijn bussie? zoja...count me in! Michel
|
||||
|
||||
![]() Als ik weer geld heb,wil ik ook een setje hebben.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Alan H. Schofield vermeldt de binnendorpels als een 'all years' item,dus ze zouden bij jouw moeten passen !! Maar goed,ik leg een setje apart ... nog 2 setjes te koop !! ![]() (vanmorgen 5 sets binnen gehad en de eerste 3 sets zijn reeds verkocht !!) Don't panic,zijn ze op,dan laten we weer nieuwe zetten,dit was/is ff een probeer/proefserietje |
|
||||
|
||||
![]() Ohkee, vraag het maar even want bij die gallige dingen is alles nét een tikkie anders...
Zal het zondag wel even bekijken. Weet nu hoe jouwe eruit zien... nu nog wat er van mijne over is....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zondag ?? ![]() Mis ik weer ergens een stuk film ??? Quote:
Is goed Wout ... je bent er voorlopig toch nog niet aan toe dacht ik zo ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
HAHAHA nee joh! Ik zeg toch ook dat ik nu weet hoe de jouwe eruit zien... nu even kijken hoe de mijne (of dat wat er van over is) bekijken! dat doe ik zondag...dan ga ik weer naar tzabtzum (stalling)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Whhahaha hij blijft lollig. Begrijp ik hieruit dat je echt aan je Barndoor gaat beginnen en hem houdt. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zeer zekers! dank aan jullie, want hij wordt nu veel gebruikt! ![]() ![]() Quote:
Ben de troepjes wat aan het opruimen. Ben tot inzicht gekomen dat als je maar genoeg troep hebt, je uiteindelijk nergens aantoe komt.... ![]() Eerst moet ik m'n witte kastenwagen T3 nog 'ff' klaar stomen maar na die bus is de barndoor aan de beurt id. zolang eerst maar ff wat onderdelen bijelkaar garen....wat niet echt goedkoop is..... * ook krukjes thread wordt verkracht dus met offtopic ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() BTW krukkie,
Gaan er meer van je creaties komen? BD laadvloertje ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Tussendorpultjûh voor de spijlbus. Gezet uit 1mm plaat,anders ga je qua maatvoering niet uitkomen. Zit tussen de binnen en buitendorpel,maar alleen bij de klapdeurtjes !! (Volkswouter heeft er dus 2 nodig,en Split52 maar 1) 20 euro Foto volgt nog ... Ehhhh Splitje ... ik heb nog een komplete set kriksteunen "over" .... voor weinâgh !! |
|
||||
|
||||
![]() moet die 'zooi' kosse dan? evt pmail als het zoooo goedkoop is
![]() Is die tussenplaat datgene waar dat sluitmech opvast zit?...kan zo ff geen tekeninig vinden namelijk en weet niet helemaal hoe alles inelkaar zit uit m'n hoofd
|
||||
|
||||
![]() 20 euro staat er met dikke letters. splitje wel lezen!!!
|
||||
|
||||
![]() LEES JIJ EVEN DUIDELIJK!
er staat: Quote:
wie is er nu gek? ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote dan ook ff. dan weet ik waar het over gaat. maar je hebt gelijk als het om de kriksteunen gaat maar geen gelijk als het over die tussendorpels gaat. Hééé Biertjeee. ![]()
|
||||
|
||||
![]() hahahaah gewoon ff goed lezen he
![]() smakelijk!
|
||||
|
||||
![]() Heej hoe heb je die dorpels gemaakt???? zelf op een zetbank gemaakt?? Netjes!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Jongens jongens,lief zijn voor elkaar !!
@BKZNADB;laat Splitje even rustig vragen wattie wil,ipv hem gellijk terecht te wijzen. @Split is weg;dat setje kriksteuntjes (LV,RV,LA & RA) kostte me ooit bij ome Hans iets van 140 euro. Mag weg voor 80 euro,dus 20 per steun,ipv 35 ... O ja,steunen komen bij Alan Schofield vandaan !! Quote:
Wij (Meetlint en ik) hebben de beschikking over een 'eigen' Mc Gyver ... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() BussieLeestSlecht ff opletten hoor!
![]() @kruk:Hoe is de pasvorm van je spul kruk? zowel KRIKSTEUNEN (van AHS dus) als de McGyver dorpels? Waarom ga je de KRIKSTEUNEN niet gebruiken.... je hebt toch ook een spijlbus? het is natuurlijk een doka, is moeilijker krikken maar ja...