#1
|
|||
|
|||
golf 2 gti kr bj'87
'sup leden en fans
Sinds kort een mk2 gti kr onder me kont. super blij maar ook niet blij. Heb de onderstaande problemen, kan ze helaas niet zelf allemaal oplossen. Dus vraag ik of er andere leden of freaks in Westland wonen, die mij beetje de weg op kunnen helpen. En die mij een beetje kunnen laten leren. over de Hoe's en de Wat's Ten eerste, me kachel unit. Blaast lauw en de stand werkt alleen in zijn 3. plus dat het niet naar me voeten blaast. Me kleppen tikken, daarvan weet ik dat ik me stoters moet vervangen. Maar wie me ermee overweg kan helpen, dat wil ik weten. ik heb een schroefset onder de auto, deze wil ik een stukje verhogen aan de voorkant, want nu lijkt me auto net een dragster. me ruiterwisser achter doet het niet, plus dat me vloeistof niet spuit zowel voor als achter. ik hoor de motor ook niet en dat klik van de hendel. (de zekering is in orde) Ik denk dat dat het nu een beetje is, sorry mensen als ik opnieuw dezelfde vragen stel als op de andere forums. Maar ik vermeld ook erbij dat ik graag met iemand in contact wil komen die ook in het westland woont of den haag. Gr, Robby D-TuneZ |
#2
|
||||
|
||||
Welkom
Bij je kachel is hoogstwaarschijnlijk je weerstand kapot, heb hetzelfde.
__________________
present Golf mk2 1.3 ex Jetta mk2 1.3 mat-zwart ex Golf mk2 1.8i Fire and Ice ------------------------------------------------------ My VAG HD movies: http://www.youtube.com/user/ruleart |
#3
|
||||
|
||||
de achter ruitenwissermotor dat is een kwaaltje. je moet effe je bedrading op het scharnierpunt van je achterklep controleren, daar is hij dan vaak kapot. Of de motor zelf is kapot dan moet je die effe los testen. Maar ik zou beginnen met de bedrading
Je ruitensproeier zou ik als eerste beginnen met het controleren of er wel spanning op je ruitensproeiermotortje komt. Dat is niet zo moeilijk, er lopen maar 2 kabeltjes naartoe, als je de stekker op het motortje lostrekt effe een multimeter op aansluiten en aan de hendel trekken en kijken of er spanning op komt. als dit wel het geval is dan is je motortje gewoon kapot suc6
__________________
Sunday ride: mk2 1.8 gti 16V '86 |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
dat van de kachel unit is inderdaad je weerstand. moet je effe het onderste stuk van je dashboard eraf schroeven aan de bijrijders kant dan kun je zo bij de motor. daar zit de weerstand in. Heb hetzelfde probleem maar nog geen tijd gehad het te make
__________________
Sunday ride: mk2 1.8 gti 16V '86 |
#5
|
||||
|
||||
En met de schroefset waarom voor omhoog?
Waarom niet achter omlaag
__________________
Built NOT Fucking Bought |
#6
|
||||
|
||||
gewoon draaien aan de stelringen.
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#7
|
|||
|
|||
dat van me ruitensproeier, met een meter gecheckt, geen stroom.
maar dus keek ik de zekering na, helemaal in orde. maar alsnog de probleem.... dat van me kachel, ga ik flikflooien als ik tijd heb plus ergens waar het lekker warm is BINNEN. Ik zou wel graag willen verlagen aan de achterkant, dan gaan de spoorverbreders weg en dan word ik bang om 1 ding. Dat de banden tegen de binnenkant komen, ik vervoer weleens 4 mensen en wat boodschappen :P |
#8
|
|||
|
|||
heb een paar fotos van me auto gezet in forum stel je voor
|