![]() |
|
||||
|
||||
![]() De huidige daily (mondeo) is er waarschijnlijk definitief mee gestopt. Er moest snel een andere auto komen. Ik kwam deze mk3 tegen op marktplaats. De voorpijp was dwars door het midden. Ik zocht eigenlijk een auto waar direct mee te rijden was. Toch trok de prijs en het gehele plaatje wel. Vrijdag heb ik hem 's avonds direkt opgehaald en naar de garage gereden. De volgende dag weer opgehaald. Het is natuurlijk geen byzondere auto, maar ook niet echt verkeerd. Gisteravond even een paar dingen nagekeken. CV doet het weer, ruitenwissers goed gezet en nog wat van die kleine dingen. Er zit ook een el.schuif/kanteldak in.
Voorlopig geen verdere plannen mee. Eerst maar eens een tijdje lekker rijden. (en dat doet ie ook) In het voorjaar maar eens kijken wat ik verder allemaal ga doen. (Ik zit er over te denken om mijn mk1 te verkopen....) ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er helemaal niet raar uit zo
![]() wit is de shit! (of mag dat in 2010 niet meer gezegd worden? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nou, als ik zo naar buiten kijk is het allemaal witte shit
|
||||
|
||||
![]() Hij rijdt inderdaad niet verkeerd. Inmiddels ook weer een verse APK er op. En zoals ik al eerder zei, heb ik mijn mk1 verkocht. Deze week haal ik de nieuwe familiebak op. Daarna gaat deze ook in de verkoop. Je mag alvast een bod doen. Inruil mogelijk.